Jacek Kłosiński tworzy branded content dla serwisu Chroma Stock

Informacja Prasowa - 27.05.2019
95

Jacek Kłosiński tworzy branded content dla serwisu Chroma Stock

Drukarnia internetowa Chroma.pl nawiązała współpracę z Jackiem Kłosińskim, znanym blogerem branżowym skupiającym się na promowaniu produktywności i kreatywności. Kłosiński przygotował materiały promujące serwis ze zdjęciami Chroma Stock.

Chroma Stock https://stock.chroma.pl/to serwis sprzedający zdjęcia stockowe royalty-free i grafiki wektorowe, należący do drukarni internetowej Chroma.pl. W ramach współpracy Jacek Kłosiński przygotował wpis na swoim blogu „Licencja – na co zwrócić uwagę kupując zdjęcia?” https://klosinski.net/licencja-na-co-zwrocic-uwage-kupujac-zdjecia/oraz film „3 pułapki przy kupowaniu zdjęć”.

https://www.youtube.com/watch?v=phVcQJmOVJQ

W materiałach edukacyjnych bloger wyjaśnia kwestie prawne związane z licencjami na zdjęcia. Złożoną problematykę przedstawia w sposób przystępny, pokazując, na co zwracać uwagę przy zakupie zdjęć oraz grafik wektorowych – czy to na własne potrzeby, czy na potrzeby obsługiwanego klienta. Przygotowane materiały Kłosiński dystrybuuje także w swoich kanałach społecznościowych.

Wpisy i wideo powstały we współpracy z zawodowymi prawnikami. Autor zastrzega jednak, że nie jest to ekspertyza prawna i w konkretnym przypadku należy wziąć pod uwagę szczegółowe zapisy licencji obowiązującej w danym banku zdjęć.

Akcja branded contentowa powstała, aby wesprzeć platformę Chroma Stock. Wraz z Jackiem Kłosińskim Chroma przygotowała ofertę promocyjną dla czytelników bloga i obserwujących autora w mediach społecznościowych, jak również dla oglądających film na YouTube. Do 30.06.2019 r. można wykorzystać kod rabatowy, który pozwala pobrać 10 zdjęć za złotówkę z Chroma Stock. Kod dostępny jest na stronie https://stock.chroma.pl/jacek. Ze zniżki można skorzystać raz na danym koncie zarejestrowanym w serwisie.

Comments

comments

95
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...