Izak w roli komentatora sportowego w kampanii Coca-Cola „Gotowi na emocje”

Informacja Prasowa - 18.04.2018
122

Izak w roli komentatora sportowego w kampanii Coca-Cola „Gotowi na emocje”

W kwietniu ruszyła kampania Coca-Cola „Gotowi na emocje”. Tegoroczne działania na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 to największa aktywacja marki na ten rok. Oprócz szerokiego wsparcia w mediach zaplanowane zostały także niestandardowe działania z digital influencerami w tym współpraca m.in. z Izakiem. Tym razem Piotr ‘Izak’ Skowyrski, jeden z najpopularniejszych gamerów w Polsce, przybliży kulisy pracy najbardziej znanych redakcji sportowych oraz sprawdzi gotowość dziennikarzy na zbliżające święto piłki nożnej!

Izak doskonale znany ze swoich osiągnięć w e-sporcie, tym razem wcieli się w rolę wysłannika Coca-Cola i wraz z marką przybliży pracę najbardziej znanych redakcji sportowych. Pierwsze spotkanie miało miejsce 12.04 (czwartek) w redakcji Weszło.com, gdzie z Krzysztofem Stanowskim Izak przybliżył swoim widzom „od zaplecza” redakcję portalu. Kolejne spotkania w redakcjach zaplanowano na następne dwa czwartki tj. 19.04, gdzie Izak spotka się z Michałem Polem w redakcji Przeglądu Sportowego oraz 26.04 spotkanie z TVP, gdzie w rolę gospodarza wcieli się Maciej Iwański.

Każde ze spotkań Izaka z redakcjami poświęcone jest Grupie H Mistrzostw Świata, a zatem grupie, w której zobaczymy Reprezentację Polski. Tematyka jest zgodna z kolejnością rozgrywanych meczów. Polska zacznie rozgrywki 19.06 od spotkania z Senegalem i będzie to historyczne, pierwsze starcie tych dwóch drużyn. W drugiej kolejce (24.06) zmierzymy się z Kolumbią, z którą rozegraliśmy do tej pory od 1972 roku 5 meczów z czego 2 wygrane, a w ostatniej (28.06) z Japonią, gdzie na 6 rozegranych spotkań Polska wygrała 4. Podczas spotkań Izaka nie zabraknie emocji związanych z oceną szans naszej reprezentacji w starciach z rywalami.

Współpraca Izaka z redakcjami sportowymi to kolejna odsłona kampanii „Gotowi na emocje”. Chcemy pokazać fanom marki i futbolu emocje, nie tylko te które widzą na murawie stadionu, trybunach, czy sami przeżywają w domu, ale też te których nie do końca widać – w studio TV, czy w redakcji portali o tematyce sportowej. Kampania jest o sile kibicowania, dlatego też Izak pokaże jak wygląda ten gorący mundialowy czas w najbardziej znanych redakcjach sportowych, bez których nie można sobie wyobrazić emocji towarzyszących Mistrzostwom Świata – komentuje Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

To nie wszystko. Izak będzie komentował wraz z redakcją TVP m.in. z Rosji trzy mecze grupowe Polaków oraz mecz finałowy Mistrzostw Świata. Wszystkie aktualne informacje na temat współpracy można śledzić na platformie woah.com.

Dla tych, którzy marzą o wyjeździe do Rosji na mecze Polaków trwa loteria Coca-Cola, w której do wygrania jest m.in. 100 zestawów 2-osobowych na mecze Polaków! Oprócz tego do odebrania 100 000 unikalnych biało-czerwonych piłek Coca-Cola, miliony puszek Coca-Cola Zero Cukru 200ml. Promocja trwa od 9 kwietnia do 30 czerwca 2018 (lub do wyczerpania zapasów). Nagrody gwarantowane są do odbioru w sieciach: Relay, 1 Minute oraz Inmedio. Więcej informacji na stronie woah.com.

Dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, współpracę z influencerami, planowanie i zakup mediów. Agencja Fortis jest organizatorem loterii oraz odpowiada za kreację materiałów BTL.

McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Comments

comments

122
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...