Izabela Sakowicz na czele zarządu IDG Poland

Jerzy Ciszewski - 15.12.2018
199

Izabela Sakowicz na czele zarządu IDG Poland

Izabela Sakowicz na czele zarządu IDG Poland

Z początkiem grudnia IDG Communications mianował na stanowisko dyrektora generalnego IDG Poland Izabelę Sakowicz. Nowa CEO zastąpi Piotra Wtulicha, który kierował wydawnictwem od 2011 roku.

Izabela Sakowicz związana jest z IDG Poland od 7 lat. Swoją karierę w polskim oddziale koncernu zaczynała na stanowisku specjalisty ds. marketingu, od 2017 r., jako główny dyrektor ds. marketingu, kierowała zespołem odpowiedzialnym za usługi marketingu strategicznego wspierając sprzedaż międzynarodowych klientów. Silnie związana z branżą IT, ma ponad 10-letnie doświadczenie
w obszarach technologii cyfrowych, doradzała firmom technologicznym w Polsce, Francji, Danii, Szwecji i Czechach.

– Cieszę się, że będę miała szansę kierować wyjątkowym zespołem ekspertów, by wspólnie, przy wykorzystaniu globalnego potencjału IDG, rozwijać nasze produkty i usługi oraz wzmocnić konkurencyjność firmy – mówi Izabela Sakowicz.

Nowa CEO będzie odpowiedzialna za rozwój polskiego zespołu oraz rozbudowanie strategicznych programów medialnych i usług doradczych, które zapewniają długoterminowy wzrost biznesowy.

***

Więcej o IDG

IDG Poland – marketing dla dostawców technologii
IDG Poland od ponad 25 lat wspiera dostawców technologii teleinformatycznych poprzez kompleksowe działania zwiększające sprzedaż i budujące długoterminowe relacje biznesowe.
Firma specjalizuje się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych programów marketingowych, konferencji technologicznych i spotkań biznesowych, produkcji e-seminariów, przeprowadzaniu badań eksperckich, a także w obszarze content i e-mail marketingu.

IDG Poland oferuje rozwiązania marketingowe pozwalające dotrzeć do osób decydujących o zakupie technologii i mających wpływ na wybór konkretnych rozwiązań i dostawców.
IDG Poland to uznane międzynarodowe marki: Computerworld, CEO, PC World, idg.pl, cxo.pl.
Szerokie portfolio usług firmy – od content marketingu przez lead generation po spotkania indywidualne – pozwala zbudować dotarcie do grupy docelowej na każdym etapie procesu sprzedaży rozwiązań technologicznych.

International Data Group Poland SA jest polskim oddziałem największej na świecie międzynarodowej grupy medialnej specjalizującej się w obszarze technologii teleinformatycznych, docierającej do
odbiorców w 147 krajach.

Comments

comments

199
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...