Iwona Czech odpowiada za marketing w Avivie
Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę w Avivie, aby podjąć nowe wyzwanie zawodowe.
Iwona Czech związana jest z Avivą od 2015 roku, odkąd pełniła rolę Senior Brand Managera i odpowiadała m. in. za prowadzenie kampanii reklamowych promujących ubezpieczenia na życie (w tym z Małgorzatą Kożuchowską), odpowiadała za koncept i wdrożenie kampanii „Wiem, czym oddycham”, wprowadzenie nowego serwisu do inwestowania online Aviva24,pl oraz kampanie taktyczne pod wszystkie linie biznesowe. Wcześniej przez 9 lat pracowała w agencji PZL również jako Account Director i odpowiadała za komunikację takich marek jak: Ikea, PZU, Tesco, Plus oraz prowadziła projekt rebrandingu marki Commercial Union na Aviva.
Dariusz Maciołek zarządzał Działem Marketingu i Komunikacji Avivy od sierpnia 2016 roku. Odpowiadał za realizację wszystkich kampanii wizerunkowo-sprzedażowych, wprowadzenie nowej strategii komunikacji w social media oraz wypracowanie i wdrożenie nowego wyglądu oraz funkcjonalności [www.aviva.pl]www.aviva.pl.
„Dzięki tym działaniom nasza marka stała się bardziej rozpoznawalna i budzi pozytywne skojarzenia. Dziękuję Darkowi za zaangażowanie i kreatywność, życzę mu dalszych sukcesów zawodowych. Gratuluję Iwonie i życzę pomyślności w nowej roli” – mówi Bartosz Niewiadomski, członek zarządu Avivy odpowiedzialny za marketing i kanał direct.
Od lipca Iwona Czech kieruje Działem Komunikacji i Zarządzania Marką w grupie Aviva. Zastąpiła Dariusza Maciołka, który zakończył pracę w Avivie, aby podjąć nowe wyzwanie zawodowe.