ITBC Communication z nowym logo i wzrostem przychodów trzeci rok z rzędu

Informacja Prasowa - 02.03.2017
234

ITBC Communication z nowym logo i wzrostem przychodów trzeci rok z rzędu

Rok 2017 to czas nowych wyzwań w ITBC Communication. W wyniku rebrandingu agencja zmieniła identyfikację wizualną oraz wprowadziła nowe marki biznesowe. Firma, obchodząca w tym roku 18 urodziny, zanotowała jednocześnie trzeci raz z rzędu wzrost przychodów z poziomu 3,6 mln zł w roku 2015 do 4,9 mln zł w roku 2016. Na poziomie income fee, agencja wypracowała 2,4 mln zł, co stanowi wzrost o prawie 15% w stosunku do roku poprzedniego.

Dobre wyniki ITBC Communication to efekt pozyskania nowych klientów oraz przyjętej i konsekwentnie realizowanej strategii. W 2016 roku agencja zaczęła rozwijać w ramach swoich struktur nowe działy, dzięki czemu realizuje większe i bardziej złożone projekty komunikacyjne.

Ostatnie lata pokazują, że przyjęliśmy właściwą strategię rozwoju. Od 18 lat specjalizujemy się w działaniach Public Relations, ale też cały czas wzbogacamy naszą ofertę z myślą o szybko zmieniającym się rynku i potrzebach klientów. Stąd decyzja o wyodrębnieniu w ramach naszej struktury 4 nowych marek: ITBC Public Relations, ITBC Corporate, ITBC Digital oraz ITBC Events. Taka struktura daje nam większe możliwości działania i dzięki temu możemy efektywniej wspierać rozwój biznesu naszych klientów. Tym bardziej, że jesteśmy przekonani o wyższości specjalizacji w poszczególnych obszarach komunikacyjnych. Wierzę, że będzie to dla nas kolejny impuls do dalszego dynamicznego rozwoju – powiedział Jacek Jakubczyk, Prezes ITBC Communication.

Agencja ITBC Communication zatrudnia obecnie ponad 20 specjalistów, obsługujących jednocześnie 30 klientów z różnych branż. Świadczy usługi w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, a także realizuje różnego rodzaju eventy oraz projekty z zakresu digital i social media. Spółka w ramach procesu rebrandingu uruchomiła także nową stronę www: http://www.itbc.pl

Comments

comments

234
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...