IPRN z nowym Prezesem

Informacja Prasowa - 05.06.2018
43

IPRN z nowym Prezesem

Paweł Bylicki został prezesem International Public Relations Network. Członkowie sieci wybrali go podczas corocznego spotkania, które w tym roku odbyło się w Pekinie. To pierwszy Polak w kierownictwie tej międzynarodowej sieci niezależnych agencji PR.

– Cieszę się, z tego wyróżnienia. Przez najbliższy rok zamierzam wprowadzić pewnie rozwiązania podnoszące efektywność naszych działań, szczególnie w newralgicznych obszarach takich jak: wymiana know-how, zacieśnianie relacji między członkami, działania new businessowe, czy zmiany w konkursie Project of the year – skomentował Paweł Bylicki.

Kadencja trwa rok, do maja 2019 roku. Łączy się również z organizacją corocznego spotkania członków sieci, które w nadchodzącym roku odbędzie się w Warszawie.

Paweł Bylicki jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA). Posiada kilkunasto-letnie doświadczenie w PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowania firm na rynku. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja – Przewodnik po teorii i praktyce” 2018.

Teoretyk i praktyk, prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY (Project of the year by IPRN), Stevie Awards (2016) a także Złotych Spinaczy (Związek Firm Public Relations).

IPRN powstało w 1995 roku i obecnie jest jedną z największych na świecie niezależną siecią skupiającą agencje PR. Organizacja posiada członków na całym globie, pokrywając rynki w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz Azji. W zrzeszonych firmach pracuje ponad 6000 specjalistów z obszaru komunikacji, którzy posiadając wiedzę na temat lokalnych rynków i globalny zasięg dla wszystkich klientów sieci gwarantują sprofilowane strategie i kampanie komunikacyjne.

Comments

comments

43
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...