Internet, który nie zwalnia – nowa odsłona kampanii „Bez nonsensów” w T‑Mobile dla firm

Informacja Prasowa - 03.03.2020
48

Internet, który nie zwalnia – nowa odsłona kampanii „Bez nonsensów” w T‑Mobile dla firm

Startuje kolejna odsłoną kampanii reklamowej T‑Mobile promująca ofertę MagentaBIZNES oraz nowe smartfony Samsung w supercenach.

Kampania oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Poprzez analogię do sunącego wolno ulicami miasta samolotu operator pokazuje absurd zwalniającego firmowego Internetu, utrudniającego prowadzenie biznesu. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”, którą usługi T‑Mobile wspierają w prowadzeniu firmy.

Kampania jest kontynuacją bardzo udanej komunikacji z września ubiegłego roku, która pozwoliła na wzmocnienie pozycji T‑Mobile na rynku, jako operatora oferującego unikatową usługę dla firm – nielimitowanego Internetu, który nie zwalnia. W taryfach MagentaBIZNES M, L oraz VIP operator oferuje Internet bez limitu, który nie zwalnia niezależnie od ilości wykorzystywanych danych. Dodatkowo, w wariancie VIP pobieranie danych z Internetu możliwe jest z maksymalną dostępną prędkością bez względu na ilość pobieranych danych.

W ramach oferty MagentaBIZNES można kupić smartfony Samsung Galaxy S10 Lite lub Samsung Galaxy Note 10 Lite za 1 zł na start i z ratą miesięczną 60 zł netto.

Komunikację oferty wspierają 30 i 15 sek. spoty telewizyjne ze smartfonem Samsung Galaxy S10 Lite.

 

 

W Internecie oprócz komunikacji oferty MagentaBIZNES ze smartfonem Samsung Galaxy S10 Lite, będzie również promowana oferta MagentaBIZNES z modelem Samsung Galaxy Note 10 Lite.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży operatora.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Comments

comments

48
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...