International Public Relations Network (IPRN) zorganizowała 
swoje doroczne spotkanie w Polsce

Informacja Prasowa - 28.05.2019
122

International Public Relations Network (IPRN) zorganizowała 
swoje doroczne spotkanie w Polsce

Pod koniec maja w Warszawie odbył się zjazd profesjonalistów public relations i właścicieli kilkudziesięciu agencji z całego świata, aby omówić trendy branżowe, najlepsze praktyki i podzielić się studiami przypadków. Doroczne walne zgromadzenie IPRN pierwszy raz w historii sieci odbyło się w Polsce. Gościem honorowym podczas uroczystej Gali wręczenia nagród były prezydent RP Aleksander Kwaśniewski, który wygłosił przemówienie na temat transformacji ustrojowej Polski i roli komunikacji.

Agencja Public Dialog, będąca członkiem IPRN, zorganizowała zjazd przedstawicieli public relations w Warszawie. Profesjonaliści z 25 krajów spotykali się w stolicy Polski, w celu wymiany spostrzeżeń na temat globalnych trendów wpływających na branżę public relations, social media oraz zarządzania contentem. Zapoczątkowana w 1995 r. doroczna konferencja IPRN jest platformą wymiany najlepszych praktyk z różnych stron świata i odmiennych kultur. Podczas tegorocznego spotkania odbyło się wiele paneli dyskusyjnych i prezentacji na temat trendów PR w poszczególnych krajach.

„Przeprowadziliśmy debaty i dyskusje na temat skutecznych praktyk public relations i zarządzania treścią z naszymi członkami i ekspertami z kilkudziesięciu krajów. Wymieniliśmy wiele przydatnych informacji, dzięki którym możemy oferować lepsze strategie i poprawiać jakość usług”- powiedział Luis Gonzalez, Sekretarz Generalny IPRN.

Jesteśmy dumni, że możemy gościć agencje z całego świata w Warszawie. Nasza organizacja stoi w obliczu wielu zmian w obszarze PR i komunikacji, o tych zmianach dyskutowaliśmy podczas naszego spotkania. Świat profesjonalnych komunikatorów jest ekscytujący, a PR szczególnie jako dziedzina podlega szybkiej ewolucji, kluczowe jest by spotykać się i dawać przestrzeń do dyskusji” –powiedział Paweł Bylicki prezes IPRN i CEO agencji Public Dialog. “Skupiliśmy się na wymianie najlepszych praktyk, na tym jak wzmocnić naszą działalność, poprawić jakość serwisu, omówiliśmy strategie zarządzania agencjami. To spotkanie było produktywną, unikalną wymianą doświadczeń biznesowych.”– dodał.

Zwycięzcy poszczególnych kategorii

Co roku jury składające się z członków IPRN wybiera najbardziej spektakularne projekty i realizacje. W tym roku po raz pierwszy w historii sieci uruchomiono nową kategorię – wideo roku. Jury przyznało nagrody i wyróżnienia w następujących kategoriach:

  1. Project of the year – PR Concept, Estonia, projekt: Chepatitis
  2. Agency video of the year –Binsfeld, Luxemburg
  3. Best video of the year –Evercome, Spain
  4. Best PR Agency of the Year – Binsfeld, from Luxemboug

Gość honorowy – Prezydent Aleksander Kwaśniewski

Podczas pięciodniowej wizyty w Warszawie, oprócz merytorycznych spotkań, uczestnicy mieli okazję poznać polską historię i kulturę. Odwiedzili najważniejsze miejsca stolicy, a wieczorem próbowali swoich sił w przygotowaniu polskich potraw biorąc udział
w warsztatach kulinarnych.

Na uroczystej gali, gdzie wręczano nagrody dla najlepszych projektów, gościem honorowym był były Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej (1995 – 2005) Alensader Kwaśniewski. Wygłosił przemówienie na temat transformacji Polski po 1989 roku, a także roli komunikacji.

Kolejne spotkanie członków sieci IPRN odbędzie się za rok, w Lizbonie, którego gospodarzem będzie agencja Central de Informação.

***

O IPRN

IPRN został założony w  1995 r. i obecnie stanowi jedną z największych sieci niezależnych agencji na świecie. Organizacja posiada członków na całym świecie i obejmuje rynki w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, na Bliskim Wschodzie oraz Dalekim Wschodzie, a także w Australii. Połączone przychody agencji członkowskich wynoszą 5 mld USD, zatrudnionych jest w nich ponad 7 000 specjalistów, którzy zapewniają swoim klientom lokalną wiedzę i globalny zasięg. Każdego roku, jedna z agencji członkowskich organizuje Annual General Meeting (AGM) oraz konferencję. W wydarzeniu biorą udział wszystkie firmy zrzeszone w sieci. Tegoroczne spotkanie odbędzie się w maju, w Warszawie i zostanie zorganizowane przez agencję Public Dialog. AGM ma kluczowe znaczenie dla sieci, umożliwiając bezpośrednie spotkanie członków, prowadzące do lepszego zrozumienia  odmiennych kultur i kompetencji.

Więcej informacji: www.IPRN.com

Comments

comments

122
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...