Interia drugi miesiąc z rzędu nr 1 w kategorii „Muzyka i serwisy audio”

Informacja Prasowa - 06.10.2022
31

Portal we wrześniu wzmocnił swoją pozycję w kilku segmentach tematycznych

Portal we wrześniu wzmocnił swoją pozycję w kilku segmentach tematycznych. Interia Muzyka (3,5 mln RU) drugi, a Deccoria.pl (3,7  mln RU) siódmy miesiąc z rzędu pozostają liderami w swoich kategoriach. Interia Kobieta pierwszy raz w historii przekroczyła barierę 7 mln RU i znalazła się w „TOP3” wielotematycznych serwisów kobiecych w Polsce. Połączona Grupa Polsat-Interia (8 mln RU) awansowała z kolei na drugą pozycję w kategorii „Sport”.

 

Według badania Mediapanel (wrzesień 2022) Interia osiągnęła najlepszy wynik (3,5 mln RU) w kategorii „Muzyka i serwisy audio”. Jej serwis wyprzedził  m.in. Eska.pl i Onet Muzyka, które w tym segmencie zyskały odpowiednio 2,6 mln RU i 2,5 mln RU. W ciągu roku (wrzesień 2021 – wrzesień 2022) Interia Muzyka zwiększyła wskaźnik ATS ponad trzykrotnie.  Deccoria.pl od marca 2022 roku utrzymuje się z kolei na pozycji lidera w kategorii „Wyposażenie wnętrz i ogród”. We wrześniu serwis odwiedziła rekordowa liczba użytkowników (3,7 mln RU).

 

Połączona Grupa Polsat-Interia (8 mln RU) awansowała na drugą pozycję w kategorii „Sport”. Wyprzedziła Grupę RASP (7,8 mln RU) i Grupę Agora (7 mln RU).  Awans Grupy Polsat-Interia był możliwy m.in. dzięki rekordowemu wynikowi Interii Sport. Serwis we wrześniu odwiedziło 6,6 mln kibiców.

 

Interia Kobieta bardzo dynamicznie się rozwija. Serwis we wrześniu osiągnął rekordowy wynik (7,1 mln RU), co umożliwiło mu uplasowanie się na trzeciej pozycji w kategorii „Wielotematyczne serwisy kobiece”. Interia Kobieta w ciągu jednego miesiąca (sierpień-wrzesień 2022) zwiększyła swój zasięg prawie o 1,5 mln RU (26 %).

 

Comments

comments

31
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...