Interia codziennie od 20 lat

Informacja Prasowa - 10.02.2020
24

Interia codziennie od 20 lat

Jutro, czyli 11 lutego 2020 roku, Interia obchodzi swoje okrągłe urodziny. Dokładnie dwadzieścia lat temu uchwałą zarządu spółki powołano do życia portal, który dziś odwiedzają miliony internautów.

Interia to jeden z czołowych graczy polskiego rynku mediów elektronicznych i codzienny wybór niemal 70% polskich internautów. Obecnie Interia to już nie tylko portal internetowy, skupiający serwisy i aplikacje mobilne, ale grupa mediowa, do której należą również marka AdRetail i agencja marketingu mobilnego Mobiem. Całą Grupę Interia.pl odwiedza miesięcznie prawie 19 mln realnych użytkowników.

Dwadzieścia lat to ważny jubileusz, a my mamy powody do świętowania. Za nami dwie owocne dekady działalności na bardzo konkurencyjnym rynku mediowym. Znaczące zasięgi i dobra sytuacja finansowa to zasługa świetnych specjalistów, którzy każdego dnia pracują na wyniki całej Interii. To im chciałbym dziś pogratulować najbardziej – mówi Artur Potocki, prezes zarządu Grupy Interia.pl. – Dotarcie do tego miejsca było możliwe dzięki strategii, która od samego początku zakładała wsłuchiwanie się w potrzeby użytkowników i dopasowywanie oferty portalu do zmieniającej się rzeczywistości. To założenie staramy się realizować codziennie od 20 lat. Przykładem są niedawno oddane mobilna strona główna czy odświeżony serwis biznesowy. Jubileusz także uświetnimy zmianami w naszym produkcie. Jeszcze w tym roku na emisję trafią nowe rozwiązania – dodaje Artur Potocki.

W jubileuszowym roku Interię czeka szereg zmian. Do sieci trafi nowa wersja desktopowej strony głównej portalu, a także nowa funkcjonalność „na żywo”, która znacząco podniesie jakość relacji z wydarzeń. W tym roku Interia zwiększy też udział materiałów wideo w swoich treściach, które w dużej części będą realizowane w dwóch nowo powstających studiach telewizyjnych – w Krakowie i w Warszawie. Do sklepów trafią również aktualizacje najważniejszych aplikacji mobilnych grupy.

Z okazji urodzin Interia uruchomi specjalny urodzinowy magazyn, (URL: https://20lat.interia.pl/) w którym przez całym rok będą publikowane materiały, które pokażą, jak zmieniał się świat przez ostatnie 20lat. Dziennikarze Interii przyjrzą się wydarzeniom i odkryciom, które odmieniły nasze życie. Pokażą, między innymi, jak pod wpływem internetu ewoluował język oraz jakie przedmioty odeszły do lamusa wraz z upowszechnieniem się szybkiego łącza. Nie zabraknie zwrotów akcji ze świata sportu, motoryzacji czy show-biznesu. Oprócz intrygujących tematów czytelnicy mogą liczyć na atrakcyjną wizualnie prezentację treści, stworzoną z wykorzystaniem nowatorskich rozwiązań graficznych. W dniu urodzin portalu rusza także konkurs z urodzinowymi nagrodami dla czytelników Interii.

Na stronie głównej Interii pojawi się też urodzinowa „kartka z kalendarza” z okazjonalnym logo. Oprócz logo w „kartce” zmieni się zasada wydawania ciekawostek. Przez cały miesiąc będą w niej publikowane wyłącznie wydarzenia z ostatnich 20 lat.

Wymienione działania wzmocni kampania promocyjna portalu prowadzona w telewizji, w sieciach kinowych, w radiu, prasie, a także w internecie (serwisy tematyczne, branżowe i społecznościowe). Towarzyszyć jej będą działania autopromocyjne w samej Interii oraz w innych serwisach grupy. Jubileuszowy spot zostanie również zaprezentowany na zewnętrznych nośnikach LED na Tauron Arenie w Krakowie i wieżowcu Warsaw Spire w stolicy. Spot nawiązuje do jubileuszu portalu, ale także do jego głównej idei, czyli codziennego dostarczania obiektywnych informacji. W obchody urodzin Interii włączyło się radio RMF FM i z tej okazji przygotowało dla swoich słuchaczy kilka niespodzianek.

Według Badania Gemius/PBI, w grudniu 2019r strony i aplikacje całej Grupy Interia.pl zanotowały 19 mln RU i 1,4 mld odsłon, a sam portal Interia – 13 mln użytkowników i 706 mln odsłon. Natomiast w serwisie pocztowym Interii z darmowych kont korzysta około 3 milionów realnych użytkowników.

Oprócz portalu i serwisu pocztowego w skład Grupy Interia.pl wchodzą również serwisy tematyczne i społecznościowe (Styl.pl, MaxModels.pl, Smaker etc.) oraz serwisy służące wymianie opinii (Czateria, Forum.interia.pl, Tipy.pl), a także agencja marketingu mobilnego Mobiem oraz marka AdRetail.

Comments

comments

24
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...