Interaktywne tagi zmieniają rolę wideo

Redakcja PR - 29.11.2018
153

Innowacyjna technologia polskiego start-upu

Polski start-up Tagmax opracował technologię pozwalającą na umieszczania w materiałach wideo klikalnych tagów. Dzięki temu widz może kupić wyświetlany na filmie produkt, bez opuszczania odtwarzacza. Do tagów można także podłączać linki lub pliki, co pozwala użytkownikowi pogłębić wiedzę o firmie lub produkcie, a to – jak wynika z niedawnych badań IAB – wpływa na ocenę promującej się w ten sposób marki i podnieść wskaźniki zaangażowania użytkowników.

Więcej o możliwościach oferowanych przez to rozwiązanie, oraz jego globalnym potencjale, w Newseria Biznes mówi Radosław Sosnowski, partner zarządzający Tagmax: Interaktywne tagi zamieniają wideo w bezpośredni kanał sprzedażowy. Technologię z globalnym potencjałem opracował polski start-up

Comments

comments

153
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...