Instytut Publico dla Grupy ZooWeekend i największej zoo-wystawy w południowej Polsce

Informacja Prasowa - 09.05.2017
45

Instytut Publico dla Grupy ZooWeekend i największej zoo-wystawy w południowej Polsce

Sosnowiecki Instytut Publico dr. Krystiana Dudka, odpowiada za kompleksową obsługę PR wystawy ZooWeekend, największej wystawy zoologicznej w południowej Polsce, która odbędzie się 27-28 maja br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Wśród działań agencji na rzecz Grupy ZooWeekend znajdują się: opracowanie strategii promocji wydarzenia, obsługa media relations, budowa i obsługa strony internetowej, realizacja kampanii w social media, działania promocyjne i reklamowe. Agencja odpowiada również za współpracę z partnerami i sponsorami wydarzenia, wśród których znalazł się Śląski Ogród Zoologiczny i Firma Tropical, jeden z wiodących producentów branży zoologicznej.

To kolejny duży projekt realizowany przez Instytut Publico. Agencja w ostatnim czasie odpowiadała m.in. za komunikację premiery sztuki teatralnej „Pół na Pół” w Teatrze Polonia z udziałem Piotra Szwedesa, Piotra Polka i Wojciecha Malajkata  oraz organizację i komunikację otwarcia Zagłębiowskiego Centrum Onkologii w Dąbrowie Górniczej.

Strony nie zdradzają wartości kontraktu.

Za koordynację projektu z ramienia agencji odpowiada Agata Biernacka.

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...