Instytut Finansów Publicznych nawiązuje współpracę z All Hands Agency

Informacja Prasowa - 17.05.2023
60

Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji

Agencja marketingowa All Hands rozpoczyna współpracę w zakresie produkcji treści wideo dla Instytutu Finansów Publicznych, nowopowstałej organizacji pozarządowej, zorientowanej kompleksowo na finanse publiczne.

W ramach kontraktu agencja będzie prowadziła na rzecz klienta działania z zakresu cyklicznego przygotowywania treści wideo wspierających działania Instytutu oraz będzie świadczyć usługi strategicznego wsparcia w obszarze komunikacji. Współpraca rozpoczęła się 9 maja. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.

Instytut Finansów Publicznych (IFP) to działający na rzecz pożytku publicznego think tank typu watch dog – ośrodek ekspercko-analityczny, który reprezentuje interes społeczeństwa i obywateli oraz aktywnie uczestniczy w debacie publicznej. Jest niezależną i apartyjną organizacją pozarządową, która stawia sobie za główne cele m. in. monitoring stanu i przejrzystości finansów publicznych, fact-checking i przeciwdziałanie populizmowi w życiu publicznym oraz wspieranie demokracji, praworządności i społeczeństwa obywatelskiego.

Instytut założony został przez dr. Sławomira Dudka – ekonomistę i eksperta w zakresie finansów publicznych z ponad 23-letnim doświadczeniem w Ministerstwie Finansów. Przez wiele lat jako dyrektor kierował Departamentem Polityki Makroekonomicznej.

Comments

comments

60
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...