Instytucja Roku 2017 – Getin Bank wyróżniony za wysoką jakość obsługi

Informacja Prasowa - 05.03.2018
170

Instytucja Roku 2017 - Getin Bank wyróżniony za wysoką jakość obsługi

Getin Bank otrzymał tytuł Instytucja Roku 2017 w kategorii Najlepsza jakość obsługi w placówce. Zwycięzcy zostali wyłonieni na podstawie średniego wyniku z czterech edycji badania organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. Celem rankingu jest poprawa poziomu jakości obsługi Klienta oraz rozpowszechnianie najlepszych praktyk.

 

Budując jakość w Getin Noble Banku określiliśmy kluczowe obszary wymagające doskonalenia, których specyfika odzwierciedla najważniejsze cele biznesowe Banku. W każdym z nich stworzyliśmy narzędzia wspierające sprzedaż łączące w sobie najlepsze praktyki z rynku, opinie Klientów oraz praktyczne spojrzenie naszych Doradców – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku. W minionym roku Getin Noble Bank wielokrotnie zajmował wysokie miejsca w rankingach oceniających jakość obsługi w bankowości. Został ponownie nagrodzony w prestiżowym rankingu Przyjazny Bank Newsweeka oraz otrzymał statuetkę „Złotego Bankiera”. – W 2017 roku wprowadziliśmy istotne zmiany w komunikacji produktowej, jak również w sposobie obsługi i sprzedaży. Tytuł Instytucja Roku 2017 to kolejny dowód na to, że kierunek, który wybrał Getin Noble Bank jest właściwy – dodaje Żaneta Zugaj.

 

W celu wybrania liderów jakości obsługi w placówkach, przedstawiciele portalu MojeBankowanie.pl odwiedzili łącznie 170 oddziałów bankowych, 168 placówek ubezpieczeniowych i 160 punków obsługi operatorów telefonii komórkowych. W poszczególnych falach badania, eksperci przyjrzeli się różnym produktom i usługom oferowanym przez banki, biorąc pod lupę, m.in. na kartę debetową do konta, kredyt gotówkowy i prezentację kosztów oraz oszczędności i inwestycje.

 

Eksperci przeprowadzili badania według prostego scenariusza, podobnie jak Klienci, wchodzili w interakcję z doradcą i zadawali pytania, dzięki czemu, rozmowa była autentyczna. Badanie składało się z sześciu bloków, odzwierciedlających proces sprzedaży produktów w oddziale. Oceniane były pierwsze wrażenie, płynność i komfort obsługi, powitanie, rozmowa z doradcą oraz jej zakończenie.

 

To już trzeci rok, w którym portal MojeBankowanie.pl ocenia jakość obsługi Klienta w bankach, telekomach i firmach ubezpieczeniowych. Cykliczne oceny do rankingu Instytucja Roku 2017, odzwierciedlają rzeczywisty poziom jakości i są gwarancją, że ostateczna nagroda przyznawana jest za utrzymanie wysokiej jakości obsługi przez cały rok.

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...