Instagram z nowymi narzędziami, które mają zwiększyć bezpieczeństwo

Redakcja PR - 31.08.2018
23

Instagram z nowymi narzędziami, które mają zwiększyć bezpieczeństwo

Mike Krieger, Co-Founder & CTO Instagrama, poinformował za pośrednictwem newsroomu serwisu o wprowadzeniu trzech nowych narzędzi, które mają zwiększyć bezpieczeństwo na platformie.

Pierwsze z nich to przycisk „About This Account” (z ang. informacje o tym koncie), który ma się wyświetlać na profilach z dużą liczbą odbiorców. Ma on pomóc w ocenie autentyczności danego konta. Przycisk będzie dostępny po wejściu na wybrany profil, w sekcji menu. Po kliknięciu w niego użytkownicy zobaczą takie informacje jak: data powstania konta, kraj, w którym najczęściej jest aktywne, profile, które mają tych samych obserwujących, zmiany nazwy w ciągu ostatniego roku czy reklamy, jakie wykupiło dane konto.

Na początku, we wrześniu 2018 roku posiadacze profili z dużą grupą odbiorców będą mogli przeglądać informacje o swoich kontach. Następnie dostęp do tych danych uzyskają wszyscy pozostali użytkownicy.

Drugą zmianą jest zwiększenie dostępności weryfikacji konta. „Oprócz funkcji »About This Account«, to niebieska etykieta weryfikacyjna jest ważnym sposobem, aby dowiedzieć się, że konto, z którym się kontaktujemy, jest autentyczne. Dzisiaj udostępniamy nową drogę weryfikacji dla profli, które docierają do dużej grupy odbiorców i spełniają nasze kryteria” – napisał Krieger.

Aby uzyskać weryfikację, konto musi być zgodne z warunkami korzystania z serwisu oraz z wytycznymi dla społeczności. Formularz weryfikacyjny ma być dostępny w zakładce menu na profilu – należy wejść w sekcję ustawienia, a następnie wybrać „poproś o weryfikację”. Złożenie wniosku nie gwarantuje jednak jego pozytywnego rozpatrzenia.

Trzecią nowością jest wsparcie dla zewnętrznych aplikacji służących do autoryzacji. Ta forma dwuetapowego uwierzytelniania ma ułatwić bezpiecznie logowanie się do serwisu. Opcja skorzystania z innej aplikacji do weryfikacji kont ma być dostępna w ustawieniach w menu na profilu. Żeby z niej skorzystać, należy wybrać „uwierzytelnianie dwuetapowe”, a następnie jako preferowany formularz zaznaczyć „aplikację uwierzytelniania”.

 

Źródło: PRoto.pl

Comments

comments

23
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...