Instagram jako platforma e-commerce?

Redakcja PR - 09.05.2018
103

Instagram jako platforma e-commerce?

Instagram wprowadza usługę płatności. Znana platforma ma szansę stać się serwisem o charakterze e-commerce. Jeśli pomysł się powiedzie, możemy być świadkami powstawania jednej z największych tego typu serwisów na rynku.

Jak wynika z informacji podawanych przez TechCrunchInstagram obecnie testuje nową funkcję, która ma umożliwić zatwierdzanie płatności wewnątrz aplikacji. Obecnie opcja została udostępniona wybranych firmom z branży gastronomicznej, handlowej i usługowej w USA i Wielkiej Brytanii. Przy pomocy Instagrama użytkownicy mogą płacić za wybrane usługi, rezerwować stolik w restauracji czy nawet kupować bilety do kina. Na razie Instagram ma nie zarabiać na nowym rozwiązaniu, liczy, że wzrośnie jej przychód z reklam.

Skomplikowane formularze, mało czytelna czcionka czy problemy przy finalizacji zamówienia to najczęstsze powody przy finalizacji zamówienia, co powoduje, że konsumenci rezygnują z zakupów. Instagram może być platformą, która poradzi sobie z tymi problemami i zaproponuje użytkownikom usługi na wyższym poziomie.

Instagram liczy obecnie ponad 800 mln użytkowników. Do tej pory był największym na świecie miejscem tzw. „window shoppingu”. To główny powód, dla którego można eksperymentować z różnymi rodzajami wykorzystania platformy i przekazania jej użytkownikom.

 

 

Na podstawie: https://dailyweb.pl/instagram-wprowadza-usluge-platnosci/

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...