Insignia wygrywa przetarg na obsługę Social Media Alior Banku

Informacja Prasowa - 30.07.2019
265

Insignia wygrywa przetarg na obsługę Social Media Alior Banku

Wraz z końcem lipca Insignia rozpoczyna współpracę z Alior Bankiem. Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media. Obsługę powierzono zespołowi doświadczonemu w branży finansów i bankowości.

W ramach stałej umowy, Insignia zadba o kompleksową obsługę fanpage na Facebooku oraz profilu Twitter. Agencja odpowiedzialna będzie za stworzenie strategii i koncepcji marki, następnie zadba o bieżącą obsługę – kreację, moderację (w tym kryzysową) oraz dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Działania zostaną oparte na stworzonej przez Insignię, nowej identyfikacji marki w social media.

-Insignia przygotowała rozwiązania dobrze wpasowujące się w założenia naszej strategii. Zaoferowane pomysły prezentują wysoki poziom kreatywny i gwarantują niezwykle istotną dla nas, rozszerzoną moderację – weekendową i wieczorną – Anna Baranek Menedżer ds. Marketingu z Alior Bank.

O kreację treści zadba Dyrektor Kreatywny Agencji Łukasz Skalik. Za koordynację działań związanych z profilem odpowiedzialna będzie Social Media Manager Anna Ortman, zaś za współpracę z Klientem Agnieszka Cachro, Client Service Director Insignia. Zespół uzupełnia czwórka dedykowanych specjalistów social media, profesjonalistów w zakresie obsługi branży finansów i bankowości.

-Cieszymy się z zaufania, jakim zostaliśmy obdarzeni przez Alior Bank. Mamy zespół z solidnym doświadczeniem w branży finansowej. Liczę, na świetną współpracę z bankiem. Jestem przekonany, że nasz zespół ma jeszcze wiele do zaoferowania– ocenia Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer Insignia.

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...