string(107) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/12/EDIson_logo_OK-1200x500.jpg');"
string(81) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/12/EDIson_logo_OK-1200x500.jpg"
Agencja zajmie się wsparciem komunikacyjnym i działaniami edukacyjnymi
Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację Edison S.A., notowanej na GPW spółki, która wdraża rządową Platformę Elektronicznego Fakturowania.
inPlus Media będzie odpowiedzialna za realizację działań edukacyjnych w obszarze elektronicznej wymiany danych i e-faktur oraz wsparcie komunikacyjne PEF. To rządowy projekt, którego celem jest wprowadzenie automatycznych faktur elektronicznych w relacjach z administracją publiczną.
Do zadań agencji należeć będzie m.in. doradztwo w obszarze komunikacji marketingowej, budowanie relacji z mediami oraz prowadzenie działań w mediach społecznościowych. Edison, spółka specjalizująca się w obszarze EDI, czyli elektronicznej wymiany danych, wcześniej nie współpracowała z agencją PR.
Projekt po stronie inPlus Media koordynują: Adam Mitura oraz Michał Świętosławski.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...