INGLOT nowym klientem Grupy Komunikacja Plus, która rozbudowuje swój dział e-commerce

Informacja Prasowa - 19.01.2021
56

INGLOT nowym klientem Grupy Komunikacja Plus, która rozbudowuje swój dział e-commerce

INGLOT nowym klientem Grupy Komunikacja Plus, która rozbudowuje swój dział e-commerce

Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.

Grupa Komunikacja Plus przejmuje obsługę sprzedaży internetowej produktów INGLOT na rynku niemieckim. INGLOT uruchamia tym samym kolejne platformy e-commerce mając na celu wzrost sprzedaży online w Niemczech, gdzie do tej pory wykorzystywał wyłącznie niemieckojęzyczny sklep internetowy https://inglotgermany.com/. Działania GK+ obejmują m.in. audyt dotychczasowych aktywności INGLOT, rozwój i optymalizację sprzedaży z wykorzystaniem wspomnianego e-sklepu oraz wprowadzenie marki na platformy Amazon.de, eBay.de i Zalando.de. Jednocześnie Grupa wspiera działania sprzedażowe poprzez promocję kanałów i produktów, w ramach której wykorzystuje m.in. rich content, video marketing, social media, influencer marketing, a także digital marketing z wykorzystaniem modelu programmatic buying. GK+ odpowiada również za logistykę i dostawę last mile do klientów końcowych w Niemczech, gwarantując czas dostawy w ciągu 1 dnia roboczego.

Inwestycja w e-commerce jest elementem przyjętej przez INGLOT strategii rozwoju na rynkach międzynarodowych, którą realizuje nieprzerwanie od 2006 r. Firma założona w 1983 roku przez Wojciecha Inglota jest dziś obecna na 80 rynkach, w tym m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Chinach, Brazylii czy Australii.

Grupa Komunikacja Plus rozbudowuje dział e-commerce

Nawiązanie współpracy z INGLOT to dla Grupy Komunikacja Plus kolejny krok w rozwoju obszaru e-commerce. Grupa stawia na e-sprzedaż i zapowiada poszerzenie portfolio klientów  o marki planujące rozpoczęcie działań sprzedażowych w marketplaces, w tym m.in. na platformie Amazon, która wkrótce ma zostać uruchomiona na polskim rynku.

Za realizację projektów e-commerce odpowiadają dwie spółki wchodzące w skład Grupy Komunikacja Plus: agencja digital marketingowa Proomni oraz agencja interaktywna Follow Vision. Liderem zintegrowanego obszaru e-commerce jest Mikhail Lushchikov, Head of e-Commerce w Grupie Komunikacja Plus. Mikhail Lushchikov zebrał doświadczenie realizując projekty e-commerce o regionalnej i globalnej skali dla klientów w Europie, Ameryce Północnej, na Bliskim Wschodzie i w regionie APAC. Pracował  w międzynarodowych zespołach w Moskwie, Hamburgu  i Warszawie, realizując projekty m.in. dla Unilever, Samsung czy 3M. – Skuteczna sprzedaż internetowa to obecnie cel większości marketingowców – mówi Mikhail Lushchikov. – Jego osiągnięcie wymaga efektywnego połączenia wielu zmiennych – atrakcyjnej kreacji dostosowanej do reguł e-commerce, znajomości zachowań konsumentów i algorytmów marketplaces, wiedzy na temat możliwości reklamowych, ale także świadomości wyzwań związanych z logistyką. W ostatnich latach GK+ bardzo mocno rozwinęła swoje kompetencje cyfrowe. Teraz, dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu zespołu e-commerce mamy wszystkie narzędzia, które pozwalają nam być silnym partnerem dla marek operujących na polskim i globalnym rynku, planujących zwiększenie aktywności w kanale online podsumowuje.

 

Comments

comments

56
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...