„Informacje o tej reklamie”: nowa funkcja TikToka, która zwiększy przejrzystość reklam

Informacja Prasowa - 24.05.2022
183

Bezpieczeństwo użytkowników to priorytet TikToka.

„Informacje o tej reklamie”: nowa funkcja TikToka, która zwiększy przejrzystość reklam

– Bezpieczeństwo użytkowników to priorytet TikToka. Platforma dokłada starań, by zachować transparentność w zakresie sposobu gromadzenia, wykorzystywania i udostępniania danych reklamowych. Z tą myślą firma wprowadziła najnowszą funkcję „Informacje o tej reklamie”, która pozwoli społeczności TikToka dowiedzieć się więcej na temat personalizacji reklam.

Funkcja „Informacje o tej reklamie” to kolejny krok platformy w stronę zwiększania przejrzystości jej praktyk reklamowych. Ma pomóc użytkownikom w zrozumieć jak działają reklamy na TikToku. Dzięki funkcji każdy członek platformy może kliknąć w dowolną reklamę, która pojawi się w jego kanale i dowiedzieć się, dlaczego to właśnie on jest jej odbiorcą.

Jak działa funkcja „Informacje o tej reklamie”?

Najnowszą funkcję TikToka znaleźć można klikając w opcję „Udostępnij” znajdującą się w prawym, dolnym roku reklamy lub po dłuższym naciśnięciu na reklamę. Dzięki niej użytkownik może:

  • Zapoznać się z parametrami, które zostały wykorzystane do wyświetlenia mu danej reklamy (np. wiek przypisany do konta użytkownika zgodny z kryteriami wyświetlania reklamy ustawionymi przez reklamodawcę czy też jego zainteresowania)
  • Uzyskać dostęp do ustawień personalizacji reklam i wprowadzić zmiany swoich preferencji
  • Przejść do strony „Reklamy a Twoje dane”, która pomoże mu zrozumieć, w jaki sposób TikTok wykorzystuje jego dane do celów reklamowych.
  • Funkcja „Informacje o tej reklamie” dostępna jest już w Europie, a w najbliższych tygodniach korzystać będzie mogła z niej społeczność TikToka na całym świecie.

TikTok nieustannie dąży do zwiększania przejrzystości reklam i tworzenia bezpiecznej przestrzeni do kreatywnego wyrażania siebie. W tym celu podejmuje szereg kroków, by chronić prywatność i dane swoich użytkowników. Platforma zapowiada prace nad kolejnymi narzędziami pomagającymi członkom społeczności zrozumieć, dlaczego widzą określone reklamy, rozszerzać swoje rozwiązania na nowych rynkach i kontynuować współprace z partnerami branżowymi w celu poszukiwania bardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie przejrzystości reklam.

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...