Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos

Informacja Prasowa - 19.06.2018
290

Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos

Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania wystartowała 18 czerwca, a swoim zasięgiem obejmie TV, digital, w tym social media oraz kanały influencerów. Za jej strategię, koncept kreatywny, scenariusze spotów i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland.

5 popularnych i lubianych wśród grupy docelowej influencerów oraz 5 różnych spotów przygotowanych w konwencji krótkich gagów przedstawiających scenki z życia codziennego i rodzinnego, wszystkie nagrane w oryginalnej, minimalistycznej scenografii. Do tego 5 modowych gadżetów od marki Cheetos – głównych pomarańczowych „bohaterów” całej kampanii.

To już kolejna współpraca marki Cheetos z influencerami. Tym razem zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i postawić przed internetowymi twórcami mini wyzwanie aktorskie. To oni są bohaterami spotów, w których promują modowe gadżety z konkursu Cheetos. Wszyscy spisali się świetnie, mamy pięć naprawdę oryginalnych kreacji i wierzymy, że przypadną one do gustu młodym widzom, a także wzbudzą chęć posiadania modowych gadżetów i tym samym zachęcą do udziału w konkursie.

BARBARA ROMANIUK, MARKETING MANAGER CHEETOS

Marka Cheetos konsekwentnie kontynuuje strategię współpracy z influencerami. Adrianna Skon (LifeTube), Zuzanna Borucka (TalentMedia) i Naruciak (Golden Coil) już na początku tego roku podjęli wyzwanie #FashionChallenge, w którym stali się ekspertami modowego DIY i przygotowali autorskie projekty ubrań w formie prezentów dla członków swojej rodziny. W nowej odsłonie modowej kampanii marki Cheetos do znanej już trójki influencerów dołączyli jeszcze: Dominik Rupiński (TalentMedia) – jeden z popularniejszych influencerów w aplikacji Musical.ly oraz SMAV (TalentMedia), czyli Filip Kłoda, autor rozrywkowo-lifestyle’owego contentu na YouTube.

Na nagraniach było naprawdę zabawnie! Nie byłem nigdy na takim planie filmowym, więc się trochę stresowałem, ale finalnie wyszło super. Jestem zadowolony, że marka Cheetos zainteresowała się moją twórczością w Internecie. Sam spot, który wymyślili dla mnie, jest odwzorowaniem sytuacji chociażby z mojego domu, ha, ha! Zabawnie przedstawiona sytuacja, która jak myślę mogła się kiedyś przytrafić w domu każdemu z nas. Mnie zdarza się ona naprawdę bardzo często.

DOMINIK RUPIŃSKI 

Każdy z pięciu influencerów występuje w osobnym, dedykowanym sobie spocie promującym jeden konkretny modowy gadżet, tj. słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag (dmuchane sofy). Będzie można je wygrać przez cały okres trwania konkursu od 18 czerwca do 31 sierpnia. W promocyjnych paczkach chrupek znajdą się kody, które umożliwią wzięcie udziału w konkursie. Aby stanąć do gry o modowe gadżety od marki Cheetos, wystarczy wejść na stronę, wpisać unikalny kod z promocyjnej paczki oraz odpowiedzieć kreatywnie na pytanie otwarte. Do wygrania będzie aż 100 nagród dziennie, a cała pula w trakcie trwania całego konkursu wynosi 7500 nagród.

Z tak odjechanym ręcznikiem od Cheetos plaża będzie moja! Marka Cheetos przygotowała fajny konkurs dla młodych ludzi, którzy chcą zdobyć modowe gadżety i wyróżnić się z tłumu. Myślę, że warto takie gadżety mieć, dlatego zachęcam do udziału w naszej wakacyjno-letniej akcji.

FILIP KŁODA, AUTOR KANAŁU SMAV W SERWISIE YOUTUBE

Na cele kampanii powstało 5 różnych spotów 15’’ do TV i 5 różnych spotów 6’’ do digitalu – każdy gadżet jest prezentowany przez innego influencera. Więcej szczegółów o konkursie można znaleźć na stronie.
Za strategię, koncept kreatywny kampanii, scenariusze spotów, współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za realizację spotów odpowiada dom produkcyjny Sputnik Studio, reżyserem jest Paweł Maj. Kampanię w TV i digitalu zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

Comments

comments

290
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...