Influencerzy dostawali pieniądze od koncernów tytoniowych za promowanie papierosów

Redakcja PR - 17.09.2018
68

Campaign for Tobacco-Free Kids i agencja badań Netnografica podały, że największe koncerny tytoniowe kupowały posty u Influencerów

Potajemne promowanie papierosów przez influencerów miało się odbywać na 40 rynkach w ponad 100 kampaniach na kanałach popularnych wśród nastolatków influencerów. Takie posty miały ponad 25 mld wyświetleń, w tym 8,8 mld w samych Stanach Zjednoczonych.

Eksperci są zgodni co do tego, że promowanie artykułów przez influencerów powinno by oznaczane.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Comments

comments

68
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...