Influencerzy dostawali pieniądze od koncernów tytoniowych za promowanie papierosów
Redakcja PR - 17.09.2018
string(111) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/girls-1031538_1920-1200x500.jpg');"
string(85) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/girls-1031538_1920-1200x500.jpg"
Campaign for Tobacco-Free Kids i agencja badań Netnografica podały, że największe koncerny tytoniowe kupowały posty u Influencerów
Potajemne promowanie papierosów przez influencerów miało się odbywać na 40 rynkach w ponad 100 kampaniach na kanałach popularnych wśród nastolatków influencerów. Takie posty miały ponad 25 mld wyświetleń, w tym 8,8 mld w samych Stanach Zjednoczonych.
Eksperci są zgodni co do tego, że promowanie artykułów przez influencerów powinno by oznaczane.
Źródło: Wirtualnemedia.pl
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...