Influencers Day – nowe wyzwania dla influencerów i marek. Start o godzinie 10:00

Redakcja PR - 28.09.2017
14

Influencers Day - nowe wyzwania dla influencerów i marek. Start o godzinie 10:00

Jesteś blogerem, vlogerem, celebrytą, a może przedsiębiorcą albo start-upowcem? Influencers Day to konferencja dla wszystkich, którzy chcą wykorzystać influencer marketing w celu zwiększenia efektywności swoich firm, agencji kreatywnych, reklamowych i PR.

 

cover1-min

 

Globalny rozwój mediów społecznościowych zmienił model podejmowania decyzji zakupowych. Tradycyjna forma reklamy traci na znaczeniu, na rzecz rekomendacji, którymi wymieniają się nabywcy. Marki widząc to odchodzą od komunikacji bezpośredniej z klientem i kontaktują go z liderami opinii, blogerami i vlogerami.

Influencerzy budzą zaufanie odbiorców, a ich pasja i wiedza wpływają na wartość i co raz częściej też jakość powstającego contentu. To pole działania dla marek, które poprzez influencerów lub trendsetterów uzyskują nowe kanały dystrybucji i mogą znacząco oddziaływać na swój wizerunek.

Współpraca firm z influencerami wymaga dziś zachowania równowagi pomiędzy przychodami, a utrzymaniem wiarygodności u czytelników. Dlatego przyszłość udanego influencer marketingu zależeć będzie w dużej mierze od zdolności marek do tworzenia kampanii, w których element treści tworzonych przez influencerów odgrywał będzie istotną rolę. Tym samym od wpływowych osób coraz częściej oczekuje się mniej nachalnego działania i zachowania autentycznej tożsamości. Wyzwania stojące przed obiema stronami wymagają zaangażowania i nieszablonowych działań. Warto je poznać.

Gośćmi konferencji będą przedstawiciele biznesu zainteresowani wykorzystaniem influencer marketingu w swoich firmach, agencji kreatywnych, reklamowych i PR. Nie zabraknie również reprezentantów mediów i startupów, dla których ten sektor rynku jest szczególnie atrakcyjny.

Czytaj więcej na inn:Poland: Jak zwiększyć zasięg biznesu? Dzięki Influencers Day masz szansę zostać wpływową osobą w social mediach.

Comments

comments

14
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...