Influencer marketing zachęca do zakupów 53% kobiet

Redakcja PR - 29.12.2016
265

Ponad połowa kobiet przyznaje, że kupuje produkty czy usługi, które polecają influencerzy

Pracownicy platformy Bloglovin, która agreguje blogi z całego świata, zapytali ponad 20 000 kobiet, co sprawia, że posty influenerów są dla nich atrakcyjne.

Badanie wykazało, że ponad połowa kobiet – 53% decyduje się na zakup produktu czy usługi właśnie na podstawie rekomendacji influencerów. Ale co ważne, wpisy influencerów muszą być szczere i prawdziwe – tak zadeklarowało 60% pytanych.

Facebook i Instagram okazały się platformami, na których najczęściej kobiety obserwowały liderów opinii. 63% ankietowanych przyznało, że to, co najbardziej je interesuje, to podejmowanie niszowych tematów. 62% powiedziało, że u influencerów szuka pomysłów i inspiracji, które później można wykorzystać we własnym życiu. Tylko nieco ponad 25% pytanych udzieliło odpowiedzi, że śledzi influencerów dla różnego rodzaju promocji czy konkursów.

Jak potwierdziło przeprowadzone przez Bloglovin badanie, influencer marketing rośnie w siłę. Jeśli więc prowadzicie lub zamierzacie prowadzić tego typu działania, to zachęcamy do zapoznania się z wynikami badania. Raport zatytułowany „The Global Power of Influencers” jest dostępny TUTAJ.

Źródło: adweek.com

Comments

comments

265
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...