Influencer Marketing z sercem na talerzu

Informacja Prasowa - 10.09.2020
103

Influencer Marketing z sercem na talerzu

Influencer Marketing z sercem na talerzu

O silne influencerów nie trzeba nikogo przekonywać, a współpraca z największymi osobowościami w świecie online na stałe wpisała się do działań realizowanych przez największe marki na świecie. Choć mówi się, że złota era Influencer Marketingu powoli przemija, istnieją firmy, które wspólnie ze swoimi ambasadorami wciąż potrafią tworzyć chwytające za serca projekty!

Maczfit wspólnie ze swoimi ambasadorami zrealizował inicjatywę, w ramach której opublikował cykl materiałów wideo opowiadających o miłości do marki. Znani i lubiani, którzy na co dzień korzystają z cateringu dietetycznego, zostali zaproszeni do projektu, by szczerze opowiedzieli, za co tak naprawdę go kochają. Każdy z nich opowiada inną historię, spójną nie tylko z prowadzonym trybem życia, lecz także wartościami, którymi od lat kieruje się marka. Materiały zostały zrealizowane w ulubionych miejscach ambasadorów i ambasadorek. Jedna z nich – Kasia Sokołowska – zaprosiła operatorów do własnego apartamentu.

Żyjemy w świecie, w którym konsumenci przestali wierzyć we wszystko, co jest publikowane w mediach. Poszukujemy prawdziwych recenzji komunikowanych przez rzeczywistych użytkowników produktów czy usług. Siła takiej rekomendacji jest porównywalna do ustnej opinii, jaką otrzymalibyśmy od przyjaciela. Maczfit stawia na autentyczność. Wierzymy, że organiczny materiał przedstawiający ambasadora marki we własnym domu czy pracy, rezonuje z odbiorcą w sposób, którego nie może osiągnąć żadna zaplanowana kampania reklamowa. Stawiamy na długoterminową współpracę, bo taka zapewnia silną relację i więź z marką” – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu marki Maczfit.

Pomysł spotkał się z uznaniem w mediach społecznościowych, a za jego kreację oraz realizację odpowiada Agencja MagnifiCo Marketing&PR Consultants. Być może nie byłby aż tak wyjątkowy, gdyby nie wspaniale dobrana grupa ambasadorów, którzy od dawna identyfikują się z marką, stali się jej ważną częścią, a przede wszystkim wierzą w jej produkty. Spośród wielu produkcji, które oglądamy na co dzień, zawsze najbardziej przemawiają do nas te, które pokazują prawdziwe emocje. I właśnie taka jest nowa kampania marki Maczfit – „I love Maczfit”.

„Kiedy Ambasador utożsamia się z misją naszej firmy i ma dobre doświadczenia związane z naszym produktem, komunikat, który przekazuje odbiorcom, jest prawdziwy, co pozycjonuje naszą markę jako wiarygodną oraz pozytywnie wpływa na nasz wizerunek” – dodaje Małgorzata Wierzbicka.

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...