string(114) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/11/snapchat-1360003_1280-1200x500.jpg');"
string(88) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/11/snapchat-1360003_1280-1200x500.jpg"
Influecerzy nie widzą przyszłości w Snapchacie
Nie od dziś wiadomo, że Snapchat ma problemy. Na przełomie kwietnia i maja aplikacja zanotowała 22 procentowy spadek pobrań. Sprawia to, że influecerzy zaczynają traktować ją po macoszemu.
Według badań Collective Bias, przeprowadzonych na twórcach internetowych, tylko 30 procent ankietowanych ma konto na Snapie. A 46 procent z nich przyznała, że w przypadku pojawienia się potrzeby rezygnacji z jednego kanału komunikacji poświęcili by właśnie Snapchata.
Jest to spowodowane coraz większą popularnością Instragrama. W zasadzie ta aplikacja posiada większość funkcji znajdujących się na Snapie. Korzysta z niej więcej użytkowników, w tym także influencerów (80 procent ankietowanych).
Działania twórców internetowych pokazują, że era Snapchata powoli się kończy. Mimo dobrego pomysłu i innowacyjności widać, iż aplikacja przegrywa walkę z konkurencją.
Na podstawie socialpress
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
