Influecerzy nie widzą przyszłości w Snapchacie

Redakcja PR - 21.08.2017
18

Influecerzy nie widzą przyszłości w Snapchacie

Nie od dziś wiadomo, że Snapchat ma problemy. Na przełomie kwietnia i maja aplikacja zanotowała 22 procentowy spadek pobrań. Sprawia to, że influecerzy zaczynają traktować ją po macoszemu.

Według badań Collective Bias, przeprowadzonych na twórcach internetowych,  tylko 30 procent ankietowanych ma konto na Snapie. A 46 procent z nich  przyznała, że w przypadku pojawienia się potrzeby rezygnacji z jednego kanału komunikacji poświęcili by właśnie Snapchata.

Jest to spowodowane coraz większą popularnością  Instragrama. W zasadzie ta aplikacja posiada większość funkcji znajdujących się na Snapie. Korzysta z niej  więcej użytkowników, w tym także influencerów (80 procent ankietowanych).

Działania twórców internetowych pokazują, że era Snapchata powoli się kończy. Mimo dobrego pomysłu i innowacyjności widać, iż aplikacja przegrywa walkę z konkurencją.

Na podstawie socialpress

 

Comments

comments

18
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...