In-Store dla marki Lavazza

Jerzy Ciszewski - 21.12.2018
264

In-Store dla marki Lavazza

In-Store dla marki Lavazza

„To pierwsza tego typu aktywność Lavazzy w Polsce. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą in-Store Media Polska, która zrealizowała dla nas ten projekt kompleksowo” – mówi Łukasz Lisius, Country Manager Lavazza Polska. „Okres przedświąteczny to najlepszy moment, aby produkt zaznaczył swoją obecność na sklepowych półkach. To właśnie wtedy dla swoich najbliższych szukamy wartościowych prezentów, a Lavazza jest jedną z najwyżej ocenianych przez konsumentów marek kawowych”.

Kampania potrwa do 2 stycznia 2019 r. W jej ramach w alejach produktowych dedykowanych kawom branding Lavazzy jest widoczny na bramach, totemach, podświetlanych ekspozytorach, listwach cenowych oraz flagach przy produkcie (te ostatnie zainstalowano łącznie w 102 sklepach).

„W sklepach Carrefour chcieliśmy zakomunikować konsumentowi obecność naszej marki zarówno przy wejściu do kategorii, gdzie umieściliśmy bramy i totemy, jak również przy samej półce, przy której wiszą flagi i podświetlane listwy półkowe. Nośnikiem, który najbardziej przypadł mi do gustu, jest jednak podświetlany ekspozytor, dzięki któremu kawa Lavazza jest jeszcze bliżej konsumenta, a ten może dokładnie zapoznać się z produktem. Jako lider kategorii ziarna mamy obowiązek, aby dalej rozwijać markę wspólnie z naszymi konsumentami”- dodaje Lisius.

Okres przedświąteczny stanowi początek działań merchandisingowych, dzięki którym marka Lavazza ma być bardziej widoczna na poziomie sklepu. Te działania firma planuje także w nadchodzącym, 2019 roku. Ponadto, w największych miastach Polski wystartowała już kampania outdoor’owa kawy Lavazza Qualita Oro.

Grupa in-Store Media jest obecna w Polsce od 2011 roku. Współpracuje z ponad 85 klientami, w roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając w to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe należące do partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka.

Comments

comments

264
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...