Iluzjonista Magic of Y z nagrodą za największą kampanię crowdfundingową roku w kategorii „Design”

Informacja Prasowa - 15.12.2016
263

CROWDFEST 2016 - Iluzjonista Magic of Y z nagrodą za największą kampanię crowdfundingową w kategorii „Design”

W miniony piątek, w Szczecinie, odbyła się kolejna edycja gali crowdfundingowej – CROWDFEST 2016. Wśród laureatów znalazł się najpopularniejszy w Polsce iluzjonista – Y. To właśnie on otrzymał główną nagrodę za największą, kampanię crowdfundingową roku w kategorii „Design”, która związana była z jego kolejnym projektem kolekcjonerskich kart do gry. Twórca, dzięki zaangażowaniu fanów, nie tylko pozyskał środki niezbędne środki do uruchomienia produkcji, ale zebrał łącznie aż 777% zakładanego celu, co pozwoli mu na zrealizowanie pozostałych planów. Jak dotąd, to najskuteczniejszy projekt crowdfundingowy w Polsce!

W szczecińskim Technoparku Pomerania odbyła się kolejna edycja gali crowdfundingowej – CROWDFEST 2016. W trakcie gali wręczone zostały nagrody i statuetki za wkład wniesiony w rozwój zjawiska crowdfundingu w Polsce. To także wyjątkowe wydarzenie, które podsumowało najciekawsze kampanie, których autorzy podzielili się z publicznością swoją wiedzą i doświadczeniem przy ich tworzeniu. CROWDFEST to doskonały pomysł na stworzenie platformy do współpracy, wspierania osób kreatywnych i rozwijania ich niezwykłych projektów.

Wśród nagrodzonych znalazł się m.in. najpopularniejszy w Polsce iluzjonista, mentalista, YouTuber, a także prowadzący magiczne show z gwiazdami w stacji TVN Style – Y (czyt. igrek), który otrzymał nagrodę za największą kampanię crowdfundingową roku w kategorii „Design”.

To wyróżnienie nie tylko dla mnie, ale przede wszystkim dla społeczności zebranej wokół mojej osoby w szeroko pojętych social mediach. Po raz kolejny udowodniliśmy jak duża jest siła magicznej społeczności. Niezwykle cieszę się, że ktoś to docenił przyznając mi tę nagrodę. – podsumował Y podczas gali wręczenia.

Karty Magia Y v2 to już drugi crowdfundingowy projekt twórcy. Tym razem zainteresowanie wspierających było tak ogromne, że ich wejścia na stronę zablokowały serwery w kilka godzin po ogłoszeniu startu kampanii. Co więcej, założony cel osiągnięto już w 52 godziny, a finalnie zebrano 295 462 zł, czyli aż 777% pierwotnie założonej kwoty. Oznacza to, że najsłynniejszy polski iluzjonista nie tylko będzie mógł wyprodukować w najlepszej fabryce na świecie drugą edycję ekskluzywnych, limitowanych kart do gry, ale także dzięki przekroczonemu progowi finansowemu Y stworzy kurs podstaw Cardristy na płycie DVD, przez kolejne pół roku powstawać będą jego cotygodniowe vlogi na kanale YouTube, przygotuje specjalną, magiczną aplikacje na iOS oraz Androida, a także zorganizuje pokazy magiczne w ramach tour po największych miastach w Polsce. To wszystko nie byłoby możliwe bez współpracy z platformą Wspieram.to oraz bez zaangażowania społeczności w projekt.

Iluzjonista

Comments

comments

263
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...