ILF Polska wybrało Triple PR

Informacja Prasowa - 14.12.2020
248

ILF Polska wybrało Triple PR

ILF Polska wybrało Triple PR

ILF Consulting Engineers Polska, jedna z wiodących inżynierskich firm projektowo-doradczych, powierzyła Triple PR działania z zakresu Public Relations. Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo wizerunkowe oraz kompleksową komunikację firmy.

ILF Consulting Engineers Polska świadczy kompleksowe usługi w obszarach: energetyka i ochrona klimatu, woda i środowisko, transport i przestrzeń miejska, ropa, gaz i przemysł. Łącząc bogate doświadczenie ze specjalistyczną wiedzą techniczną i menedżerską, z sukcesem prowadzi działania projektowe, doradcze oraz związane z zarządzaniem i nadzorem nad realizacją inwestycji.

Dzięki międzynarodowemu know-how i kompetentnemu zespołowi, już od ponad 20 lat umiejętnie stawia czoła nawet najbardziej złożonym interdyscyplinarnym zadaniom, służąc wsparciem w trakcie całego cyklu realizacji przedsięwzięcia oraz łącząc kompetencje techniczne z wielu dziedzin. Ma w swoim portfolio ponad 300 projektów z różnych branż w Europie, obu Amerykach, Afryce oraz Azji. Klientami firmy są inwestorzy krajowi i zagraniczni, zarówno z sektora publicznego, jak i prywatnego. Należy do Grupy ILF – ogólnoświatowej firmy inżynierskiej z ponad 50-letnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym, skupiającej ponad 40 oddziałów na pięciu kontynentach.

Agencja jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną firmy. Do jej zadań należy prowadzenie biura prasowego, plasowanie ekspertów w mediach oraz oprawa medialna raportów. Ponadto, Triple PR prowadzi komunikację kryzysową.

Triple PR zadba o obecność ILF Polska w mediach branżowych, a także biznesowych.

Za współpracę z Klientem z ramienia agencji odpowiadają Martyna Kempińska, PR Manager oraz Aneta Gałka, Senior PR Consultant. Wsparcie strategiczne zapewnia Anna Olkowicz, Partner.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od 12 lat. Firma specjalizuje się w strategicznym consultingu i doradztwie komunikacyjnym. Usługi agencji są zaprojektowane tak, aby wspierać biznesowe i komunikacyjne cele klientów. Agencja oprócz działań PR i social mediów, posiada również w swoim portfolio usługi content marketingowe i szkolenia pozwalające lepiej zrozumieć istotę współczesnych mediów. Triple PR zaufało już ponad 125 firm i marek jak Tchibo Polska, Leroy Merlin, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Polska Grupa Porcelanowa, Multiconsult Polska, Kompania Domowa, Grupa AdWise, ODO 24, Galeria Łomianki, Cushman & Wakefield.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...