string(106) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/10/brand-finance-1200x500.jpg');"
string(80) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/10/brand-finance-1200x500.jpg"
Ranking marek narodowych
Brand Finance wyceniło wartość marki narodowej Polski na 650 mld dol.
Nasz kraj zajmuje 23 miejsce. Stany Zjednoczone zostały wycenione na 26 bilionów dolarów, co stawia ich na pierwszym miejscu w rankingu.
„Choć Donald Trump przygotowuje się do rozpoczęcia trzeciego roku urzędowania w Białym Domu, negatywne postrzeganie jego osoby miało niewielki wpływ na markę narodową Stanów Zjednoczonych. Z kolei wolnorynkowe decyzje (obniżenie podatków – PAP) odbiły się pozytywnie na działaniach inwestorów i wzroście gospodarczym, doprowadzając do wzmocnienia siły i wartości marki” – tłumaczył prezes Brand Finance David Haigh.
Zobacz raport
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
