Ile firmy zapłacą za lokowanie produktów w programach TVN?

Redakcja PR - 30.01.2017
175

Cennik product placement w TVN. Najdrożej w programie Kuby Wojewódzkiego

Na stronie Biura Reklamy TVN Media, opublikowano cennik dotyczący lokowania produktów w poszczególnych programach stacji TVN w ramówce wiosennej. Najwięcej będą musiały zapłacić firmy, które zdecydują się na product placement w programie „Kuba Wojewódzki”.

Scena aktywna, czyli taka, w której dany produkt jest wkomponowany w akcję np. prowadzący pije napój konkretnej marki, kosztuje w programie Wojewódzkiego 95 000 zł. Natomiast scena pasywna, w której prezentowany produkt stanowi element scenografii, znajduje się gdzieś w tle czy z boku, kosztuje w show Kuby Wojewódzkiego 64 000 zł.

Na drugim miejscu pod względem wysokości cen znalazł się program „Dzień Dobry Weekend”, czyli weekendowe wydanie programu śniadaniowego „Dzień Dobry TVN”. Aktywna scena lokowania produktu kosztuje tam 72 000 zł, natomiast pasywna – 50 500 zł.

Firmy, które zdecydują się na product placement w serialu „Druga szansa” będą musiały zapłacić 65 000 zł za scenę aktywną lub 45 000 zł za scenę pasywną.

Cennik uwzględnia również programy, które w wiosennej ramówce TVN pojawią się jako nowości. Stosunkowo dużo będzie trzeba zapłacić za lokowanie produktu w najnowszym programie Ewy Drzyzgi, „36,6”. Scena aktywna ma kosztować 63 000 zł, a pasywna – 44 000 zł. Product placement będzie możliwy również w teleturnieju „Milionerzy”, który po kilku latach wraca na antenę TVN. Koszt sceny aktywnej wynosi 50 000 zł, a pasywnej 35 000 zł.

W cenniku znajduje się łącznie 14 programów TVN. Podane ceny dotyczą jednej emisji lokowania produktu w określonym odcinku w stacji TVN oraz na www.player.pl i nie zawierają podatku VAT. Powyższe ceny podlegają rabatom ustalanym na podstawie inwestycji klientów w lokowanie produktów.

Pełny cennik jest dostępny TUTAJ.

Źródło: tvnmedia.pl

Zobacz  też:

Wiosenna ramówka TVN: powrót „Milionerów”, nowy program Ewy Drzyzgi, serial „Belle Epoque”

Comments

comments

175
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...