IKEA zachęca do pójścia na piechotę do swojego nowego sklepu
IKEA zachęca do pójścia na piechotę do swojego nowego sklepu
IKEA zaprezentowała nową kampanię reklamową „Steps”, która ma na celu zachęcenie mieszkańców Greenwich do odwiedzin nowego sklepu w najbardziej zrównoważany sposób, czyli na pieszo (lub transportem publicznym). Kampania powstała we współpracy z agencją reklamową Mother London.
Nowy sklep w Greenwich jest najbardziej „zileony”, komunikuje marka. Nowy budynek został wykonany z odnawialnych materiałów. Sklep zawiera szereg zrównoważonych elementów, m.in. panele słoneczne, ogród na dachu dla mieszkańców oraz systemy do zbierania deszczówki. Wszystkie te działania zostały podjęte w celu zmniejszenia śladu węglowego IKEA i klientów sklepu.
Nowa kampania IKEA „Steps” została zaprezentowana poprzez reklamę zewnętrzną na billboardach.
https://vimeo.com/329302381 – IKEA „Steps”
Źródło: motherlondon.com