IKEA wybrała agencję PR do komunikacji korporacyjnej
IKEA zakończyła przetarg na kompleksową obsługę komunikacji korporacyjnej, obejmującą wewnętrzne i zewnętrzne działania oraz Public Affairs. Zwyciężyła agencja 2B UP Consulting, będąca częścią Garden of Words Group. Współpracę w nowym obszarze firmy rozpoczną we wrześniu 2018 roku.
Zamknięte postępowanie przetargowe uruchomione zostało w połowie maja 2018 roku. Do jego udziału IKEA zaprosiła swojego dotychczasowego partnera, Havas PR Warsaw oraz agencje 24/7Communication, Garden of Words Group, Grayling oraz MSLGROUP. Agencje otrzymały określone zadania do wykonania, które przedstawiły pod koniec czerwca na spotkaniach przetargowych z działem Komunikacji korporacyjnej IKEA.
Do ostatniego etapu przeszły dwie agencje: Havas PR Warsaw i 2B UP Consulting, które wykazały się najlepszym zrozumieniem marki. W jego trakcie omówione zostały szczegółowe kwestie związane z potencjalną przyszłą współpracą i na tej podstawie została podjęta decyzja.
Pozostałe cztery agencje otrzymają gratyfikację finansową w podziękowaniu za poświęcony czas i pracę przy wykonywaniu zadań przetargowych.
Obsługę w zakresie komunikacji produktowej dla IKEA nadal prowadzić będzie agencja Garden of Words, również wchodząca w skład Garden of Words Group.