Iina Airaksinen kieruje działaniami marketingowymi Coca-Cola na 5 rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu w październiku, jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla 5 rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi. W nowej roli Airaksinen odpowiada przede wszystkim za strategię marketingową dla pełnego portfolio Coca-Cola, jednocześnie ściśle współpracując z partnerem – Coca-Cola HBC.
Dzięki ponad dziesięcioletniemu doświadczeniu, Iina wnosi do zespołu bogate doświadczenie zarówno w zakresie brand marketingu i zarządzania, ale także rozwoju biznesu i współpracy z klientami na skalę europejską. Jej silne umiejętności przywódcze, styl współpracy i holistyczna ekspertyza z zakresu marketingu odegrały kluczową rolę w rozwoju jej kariery i osiągnięciu sukcesu biznesowego. Swoją karierę rozpoczynała jako freelancer w obszarze marketingu, zdobywając cenne doświadczenie w Finlandii, Chinach oraz Japonii. Od momentu dołączenia do The Coca-Cola Company w 2017 r. pełniła różne funkcje, w tym dyrektorki ds. operacji biznesowych w Szwajcarii, a wcześniej dyrektorki ds. marketingu w Danii i Finlandii, gdzie zbudowała zaangażowany zespół, osiągając jednocześnie dobre wyniki biznesowe.
Iina Airaksinen z tytułem magistra administracji i ekonomii ukończyła Aalto University School of Business. Pracuje także jako mentorka, pomagając studentom przygotować się na wyzwania dzisiejszego rynku pracy.