III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

Redakcja PR - 05.11.2018
63

Impreza dla specjalistów ds. komunikacji i PR już pod koniec miesiąca

Już 28 listopada w warszawskim Multikinie Ursynów przedstawione zostaną najskuteczniejsze techniki i najnowsze praktyczne rozwiązania z zakresu public relations. Uczestnicy konferencji pogłębią swą wiedzę z najbardziej aktualnych aspektów zarządzania wizerunkiem i komunikacją, m.in. efektywnego łączenia sfer Digital i PR, Desing Thinking, możliwości automatyzacji i personalizacji w PR, wykorzystania storytellingu oraz skutecznej współpracy z agencjami reklamowymi.

III edycja wydarzenia będzie spotkaniem z najwybitniejszymi osobowościami z branży PR, których merytoryczną wiedza łączy się z wieloletnim doświadczeniem. To największa impreza szkoleniowa w branży i jedyna w całości poświęcona doskonaleniu zawodowemu osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku firm i osób. Organizatorzy podkreślają jest praktyczny charakter oraz wysoką popularność w poprzednich latach, stąd w programie znajdą się również uniwersalne tematy jak zarządzanie kryzysem, employer branding, promocja miejsc i PR dla biznesu.

Wiedzą opartą na doświadczeniach uznanych ekspertów podzieli się z uczestnikami grono specjalistów, wśród nich:

  • Urszula Podraza – specjalistka w zakresie Public Relations i komunikacji kryzysowej
  • Barbara Zych – ekspertka w zakresie employer brandingu
  • Ewa Tomczak – trenerka i moderatorka metody Design Thinking
  • Adam Sanocki – specjalista komunikacji Public Relations w relacjach B2B
  • Kamil Kozieł – ekspert w zakresie storytellingu
  • Adam Mikołajczyk – specjalista w zakresie marketingu terytorialnego

Największym atutem konferencji jest stuprocentowo praktyczna wiedza gotowa do zastosowania w postaci nowych standardów w codziennej pracy od razu po powrocie z wydarzenia:

  • poprawa komunikacji wewnętrznej w firmie
  • podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku.
  • techniki mobilizacji zespołu do kreatywnych rozwiązań
  • pozyskiwanie inwestorów
  • utrzymywanie zaangażowania klientów
  • strategia promocji miejsc
  • skuteczne zarządzanie kryzysem

Konferencja przeznaczona jest dla każdego, kto chce prowadzić skuteczną komunikację wizerunkową i marketingową. Uzyskana praktyczna wiedza podniesie kwalifikacje zawodowe.

Konferencja odbędzie się 28 listopada w warszawskim Multikinie Ursynów –profesjonalne treści wyświetlane będą na największym ekranie, a uczestnicy będą zdobywać wiedzę siedząc w komfortowych fotelach.

Więcej informacji, szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy na stronie nowoczesny-pr.pl.

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...