Igor Przespolewski na czele działu marketingu Multikino S.A.

Informacja Prasowa - 02.04.2019
146

Igor Przespolewski na czele działu marketingu Multikino S.A.

Igor Przespolewski na czele działu marketingu Multikino S.A.

Igor Przespolewski awansował na stanowisko head of marketing Multikino S.A., zastępując Edytę Pawłowicz-Ziurkowską, która po 14 latach pożegnała się z firmą.

Jako szef działu marketingu Igor Przespolewski odpowiada za tworzenie i realizację strategii marketingowo-komunikacyjnej Multikina. Ponadto nadzoruje planowanie oraz realizację budżetu marketingowego, a także poszukuje nowych kierunków rozwoju biznesu. Będzie raportował bezpośrednio do Mariusza Spisza, commercial directora spółki.

– Multikino to marka, która w swoim DNA od początku miała oferowanie  rozrywki na najwyższym światowym poziomie, a w swojej strategii stawiała i stawia na ciągły rozwój oparty na wiedzy i 20 latach doświadczenia na polskim rynku. Obecne tempo zmian niesie za sobą konieczność modyfikacji komunikacji naszej marki z jej obecnymi i przyszłymi odbiorcami. A Igor posiada kluczowe kompetencje w tym zakresie oraz doskonałą znajomość rynku kinowego – mówi Mariusz Spisz.

Igor Przespolewski w obszarze marketingu działa już 9 lat. Z Multikinem związany jest od 2013 roku. Przez ostatnie lata pełnił funkcję marketing managera. W 2018 roku został wyróżniony honorowym „złotym biletem” – nagrodą Stowarzyszenia Kina Polskie za wybitne zasługi w rozpowszechnianiu filmów w Polsce. Wcześniej pracował dla marek Japan Tobacco International i Grupa Novartis. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Strategii Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

– Objęcie sterów w dziale marketingu Multikina to dla mnie wielki zaszczyt i wyróżnienie. Przed nami wiele ciekawych wyzwań. Moim celem jest umocnienie pozycji rynkowej Multikina i dalszy rozwój najsilniejszej marki kinowej w Polsce. Wierzę, że wraz z zespołem uda nam się tego dokonaćMultikino to świetna marka, know-how, innowacyjne kinowej projekty, a przede wszystkim pasja i miłość do kina – wyjaśnia nowy szef marketingu.

Comments

comments

146
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...