Icon Strategies komunikuje dla Grupy Saint-Gobain globalny konkurs
Icon Strategies komunikuje dla Grupy Saint-Gobain globalny konkurs
11 maja 2022 – Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do komunikacji finałów globalnego konkursu architektonicznego.
Architecture Students Contest to międzynarodowy konkurs architektoniczny o zasięgu globalnym organizowany od 2004 roku przez Grupę Saint-Gobain. Co roku bierze w nim udział blisko trzy tysiące studentów architektury z 40 krajów, reprezentujących ponad 200 uczelni wyższych.
W organizowanej raz do roku edycji konkursu uczestnicy stają przed zadaniem rewitalizacji rzeczywistego obszaru wyznaczonego przez organizatorów w jednym z miast na świecie. W latach poprzednich były to m.in. Paryż, Madryt, Mediolan i Dubaj. W tym roku to Warszawa, gdzie w dniach 8-10 czerwca odbędzie się również globalny finał konkursu.
Podczas finałów konkursu obecny będzie CEO Grupy Saint-Gobain na świecie – Benoit Bazin.
Konsultanci Icon Strategies odpowiadają za przygotowanie koncepcji komunikacji finałów konkursu, obsługę medialną wydarzenia, w tym relacje z dziennikarzami zagranicznymi przybywającymi do Warszawy oraz komunikację wydarzenia w mediach społecznościowych.
Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze rekomendacji.