Icon Strategies dla Techwood-House w Polsce i w Hiszpanii

Informacja Prasowa - 09.07.2019
213

Icon Strategies dla Techwood-House w Polsce i w Hiszpanii

Zespół Icon Strategies opracuje strategię komunikacji online w Polsce i Hiszpanii dla producenta ekologicznych domów prefabrykowanych Techwood-House. Projekt, podobnie jak budowa domu od podstaw przez Techwood-House, potrwa dwa miesiące.

Techwood – House z siedzibą na Teneryfie specjalizuje się w budowie domów z prefabrykatów, charakteryzujących się wysoką efektywnością energetyczną i bardzo krótkim czasem budowy wynoszącym średnio dwa miesiące. Polski oddział, dotychczas odpowiedzialny za produkcję części komponentów do budowy domów w Hiszpanii, ma również zająć się ich sprzedażą i budową w Polsce.

Współpraca z Techwood-House to dla nas interesujące wyzwanie komunikacyjne. Po pierwsze ze względu na międzynarodowy wymiar działań. Po drugie ze względu na specyfikę usługi klienta, który proponuje, szczególnie na polskim rynku budowy domów, rozwiązanie dwóch kluczowych obecnie problemów – czasu budowy i dostępności specjalistów oraz energooszczędności domów – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

Projekt zaplanowano na dwa miesiące. Harmonogram wdrożenia działań komunikacyjnych online i wsparcia zespołu Techwood – House w tym obszarze powstanie w trakcie prac nad strategią.

W działania po stronie Icon Strategies zaangażowani są Michał Sobiło, dyrektor zarządzający i Anna Przybysz, senior account manager. Icon Strategies została wybrana w drodze rekomendacji. 

Comments

comments

213
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...