Kolejna organizacja przystępuje do IAA Polska
ICAN Institute nowym członkiem IAA Polska
Kolejna organizacja przystępuje do IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów włącza się właśnie ICAN Institute. Od początku 2022 roku grono członków IAA Polska poszerzyło się o 16 nowych podmiotów.
ICAN Institute prowadzi unikalną w skali Europy Środkowej i Wschodniej działalność, dostarczając praktyczną i aktualną wiedzę biznesową menedżerom i przedsiębiorcom. Jest jedynym w Europie przedstawicielem „MIT Sloan Management Review”, jak również twórcą polskiej edycji „Harvard Business Review” (2003-2020).
Od ponad 20 lat realizuje misję wspierania polskich przedsiębiorców i menedżerów, dostarczając im sprawdzoną wiedzę w zakresie m.in. strategii, przywództwa, zarządzania i sprzedaży. Współpracuje z wieloma ośrodkami naukowo-badawczymi na całym świecie.
ICAN Institute działa na rynku od 1997 roku. Dostosowuje swoją ofertę do zmiennych warunków i we wszystkich działaniach kieruje się nadrzędnym celem – wspierania polskich przedsiębiorców w osiągnięciu sukcesu.
Więcej informacji na stronie https://www.ican.pl/
– We współczesnym świecie, gdzie komunikacja za pomocą social mediów zaczyna dominować ilościowo, ważne jest, aby działać na rzecz jakości komunikacji. IAA Polska i ICAN od początku swojego powstania zgodnie dbają o jakość przekazu i jego profesjonalizm, jak i ramy aksjologiczne – mówi Andrzej Jacaszek, DBA, wiceprezes ICAN Institute.
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży reklamowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 170 i to grono stale się powiększa.
Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.
Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl