IAA Francja i IAA Hiszpania

Informacja Prasowa - 30.09.2021
227

– nowe oddziały IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

IAA Francja i IAA Hiszpania

– nowe oddziały IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

Francuski i hiszpański oddział IAA dołączają do rodziny IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Na czele IAA Francja stanął Pascal Cübb, założyciel Sunglasses i prezes Chantons d’Or, który został również członkiem międzynarodowego zarządu IAA Global. Przewodnictwo hiszpańskiego oddziału objęła Olga Martinez, związana z IAA od 2008 r.

 IAA France zaoferuje wiele możliwości spotkań przez cały rok, ekskluzywne treści, inspiracje od najbardziej wpływowych osobistości świata marketingu oraz dostęp do interesujących konferencji.
– Ogromnie cieszy mnie powrót IAA do Francji – mówi Joel E. Nettey, World President & Chairman IAA. – Francja jest flagowym krajem dla marek i konsumentów nie tylko w Europie, ale także w większości francuskojęzycznej Afryki i świata. Bez wątpienia będzie to miało pozytywny wpływ na IAA Global i jej członków – dodaje.

Reaktywowany hiszpański oddział spełnia wyjątkową rolę w sektorze komunikacji marketingowej, jaką jest multidyscyplinarna integracja branży zarówno w celu wprowadzenia międzynarodowych trendów do Hiszpanii, jak i bycia miejscem spotkań wszystkich profesjonalistów zajmujących się marketingiem na poziomie międzynarodowym.
– Cieszę się, że mogę powitać Olgę Martínez jako nową prezes odpowiedzialną za wznowienie działalności IAA w Hiszpanii. W erze szybkiej transformacji cyfrowej branży jeszcze ważniejsze jest dzielenie się globalną wiedzą – teraz także z hiszpańskim przemysłem marketingowym. Jestem przekonana, że dzięki przywództwu Olgi, IAA połączy najbardziej kreatywnych i innowacyjnych myślicieli z Hiszpanii z naszą globalną siecią pomagającą rozwijać branżę i ekonomię na całym świecie – podsumowuje Dagmara Szulce, Managing Director IAA Global.

IAA to największe stowarzyszenie marketingowe na świecie, które powstało w Nowym Jorku w 1938 roku. Misją stowarzyszenia jest bycie globalnym kompasem branży komunikacji marketingowej. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.

Oficjalna strona IAA Global: https://www.iaaglobal.org/

Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

Comments

comments

227
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...