I Ty możesz zostać kultowym burgerem! McDonald’s Polska świętuje pięćdziesięciolecie Big Maca® w digitalu

Informacja Prasowa - 02.07.2018
166

I Ty możesz zostać kultowym burgerem! McDonald’s Polska świętuje pięćdziesięciolecie Big Maca® w digitalu

Najsłynniejszy burger świata obchodzi w tym roku 50. urodziny! Oprócz burgerów Mac Jr® i Grand Big Mac® oraz loterii z cennymi nagrodami na fanów Big Maca® czekają z tej okazji również aktywacje w digitalu. Na oficjalnym fanapge’u McDonald’s w serwisie Facebook będzie można porozmawiać z kultowym burgerem i poznać kilka smaczków na temat jego historii za pomocą specjalnego chatbota, a także spróbować swoich sił we właściwym składaniu Big Maca® w grze wzorowanej na klasycznym tetrisie. Można również za pomocą specjalnej maski samemu… stać się kultowym burgerem. Działania wspiera kampania w social mediach. Wszystkie aktywacje dostępne będą do 17 lipca.

McDonald’s Polska świętuje pięćdziesięciolecie Big Maca®

Świętowanie 50. urodzin Big Maca® nabiera rozpędu. Do katalogu urodzinowych atrakcji dołączają aktywacje na Facebooku: chatbot, gra i specjalna, okolicznościowa maska, dzięki której każdy choć na chwilę może poczuć się jak Big Mac®.

Dzięki dostępnemu na fanpage’u McDonald’s chatbotowi, użytkownik będzie miał wyjątkową możliwość porozmawiania z samym brand hero marki. Kultowy Big Mac® odpowie na pytania dotyczące swojej historii, uraczy rozmówców smakowitymi anegdotami na swój temat, a także zachęci do dalszej urodzinowej zabawy.

Wzorowana na kultowym tetrisie gra pozwoli natomiast sprawdzić swój refleks, a także wiedzę na temat składników obchodzącego jubileusz burgera. Zadaniem użytkownika będzie ułożenie 4 Big Maców®, oczywiście w odpowiedniej kolejności niezmiennych składników. W ramach gry prowadzony będzie także ranking z wynikami użytkowników.

Na fanów Big Maca® czeka jeszcze jedna wyjątkowa atrakcja – maska, za pomocą której każdy będzie mógł na chwilę zamienić się w Big Maca®! Efekt dostępny będzie z poziomu relacji na Facebooku. Zdjęcie będzie można udostępnić, wysłać znajomym lub po prostu je zapisać. Maskę komunikacyjnie wesprą również wybrani influencerzy.

Koncepcję działań digitalowych przygotowała dla McDonald’s agencja 24/7Communication.

W ramach 50. Urodzin Big Maca® od 7 czerwca we wybranych restauracjach McDonald’s można również spróbować limitowanych burgerów Mac Jr® oraz Grand Big Mac®, a 11 czerwca ruszyła urodzinowa loteria „Loteria 50 lat Big Mac”, która potrwa do 17 lipca. Do wygrania m.in. samochody Toyota Yaris i inne cenne nagrody, takie jak: telewizory Samsung, smartfony Huawei, vouchery na wakacje o wartości 10 000 zł, głośniki Sony, a także oryginalne gadżety z logiem Big Maca – plecaki i skarpety.

Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska Twitter https://twitter.com/PL_McDonalds i stronę www.mcdonalds.pl

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...