Hyundai promuje konkurs dla kibiców Mundialu

Informacja Prasowa - 24.04.2018
139

Hyundai promuje konkurs dla kibiców Mundialu

Hyundai – Oficjalny Partner Mistrzostw Świata FIFA™ 2018 rozpoczął promocję Wielkiego Konkursu Kibiców Piłkarskich. Kampania wystartowała 16 kwietnia, a za zakup mediów oraz kreację odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Rozpoczął się międzynarodowy konkurs piłkarski marki Hyundai oraz Muzeum Piłki Nożnej FIFA promujący różnorodne sposoby kibicowania na świecie. Jego ambasadorami są legendy światowego futbolu: Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu, którzy przywołując swoje piłkarskie wspomnienia, zachęcają do udziału we wspólnym budowaniu historii kibicowania.

Kampania promująca konkurs wystartowała 16 kwietnia i potrwa do 13 maja. Zaplanowane działania obejmują media digitalowe. Za przygotowanie materiałów kreatywnych, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Szczegóły konkursu można poznać na oficjalnej stronie: https://worldcup.hyundai.com/pl/

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań 3i. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Comments

comments

139
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...