Hyundai Kona na nośnikach OOH

Informacja Prasowa - 06.05.2019
68

Hyundai Kona na nośnikach OOH

W maju rozpoczęła się kampania promująca nowy model Kona Electric na dużych nośnikach OOH. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Z początkiem maja wystartowała kampania reklamowa nowej Kony Electric, która jest pierwszym w pełni elektrycznym subkompaktowym SUV-em na rynku europejskim. Model łączy w sobie moc napędu elektrycznego ze stylistyką i przestronnością SUV-a.

Kampania reklamowa będzie prowadzona na dużych konstrukcjach outdoorowych (20x10m) zlokalizowanych przy autostradach oraz drogach szybkiego ruchu w całej Polsce. Działania rozpoczynają się w maju i potrwają całe wakacje, czyli do końca sierpnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media, za lokalizację kreacji odpowiedzialna jest agencja Opus B.

Comments

comments

68
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...