Hyundai ELANTRA w nowej odsłonie

Jerzy Ciszewski - 04.03.2019
251

Hyundai ELANTRA w nowej odsłonie

Hyundai ELANTRA w nowej odsłonie

Z początkiem marca rozpoczęła się nowa kampania Hyundai promująca model Elantra. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Koreański producent będzie promować model Elantra w telewizji oraz w mediach online. Elantra to jeden z flagowych osobowych samochodów Hyundai. Z początkiem marca wystartowała kampania Hyundai Motor Poland, która będzie promować ten model w telewizji oraz mediach online. Kampania będzie obejmować emisję spotów w dniach 1-21 marca na antenach głównych stacji telewizyjnych w Polsce. Działania promocyjne będą również wsparte sponsoringiem, który potrwa do końca marca. Przez cały marzec potrwa także kampania w mediach digitalowych.

Za lokalizację spotu TV i przygotowanie sponsoringu odpowiada agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów oraz za kreację online odpowiada Havas Media.

Comments

comments

251
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...