Human Signs będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań komunikacyjnych B2B oraz wizerunkowych
Human Signs będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań komunikacyjnych B2B oraz wizerunkowych dla Stena Recycling, a także za promocję projektu specjalnego: konkursu Stena Circular Economy Award – Lider Gospodarki Obiegu Zamkniętego.
Human Signs była jedną z siedmiu agencji, które zostały zaproszone do przetargu. Dwuetapowa realizacja konkursu zaowocowała podpisaniem od 1 maja 2022 roku umowy na czas nieokreślony.
Obsługą projektu zajmie się dział Trade & FMCG Department, którego dyrektorem jest Agnieszka Nowakowska, a działania operacyjne będzie prowadziła Joanna Włodarek, senior consultant oraz Dariusz Stasik, senior consultant. Zespół ten ma szerokie doświadczenie w komunikacji do B2C jak i do B2B, prowadzeniu kanałów na social media, organizacji wydarzeń specjalnych czy działań eventowych, a także prowadzi działania z obszaru influencer marketingu czy crisis managementu.
Stena Recycling jest liderem kompleksowych rozwiązań w dziedzinie gospodarowania odpadami oraz usług środowiskowych na rynku polskim i skandynawskim. Celem działań Stena Recycling jest podniesienie poziomu recyklingu oraz ograniczenie ilości odpadów zmieszanych. We wszystkich działaniach firma kieruje się filozofią CARE – dbałości o Klientów, Pracowników, Biznes i Zasoby oraz Środowisko i Społeczeństwo. W Polsce Stena Recycling jest obecna od 20 lat. Współpracując z ponad 2000 przedsiębiorstw, przetwarza łącznie ponad 800 tys. ton odpadów w ciągu roku.
Comments
