string(116) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/05/1Codemedia_Hubert_Jezak-1200x500.jpg');"
string(90) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/05/1Codemedia_Hubert_Jezak-1200x500.jpg"
Hubert Jeżak: z Accenture do Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak. Objął on stanowisko Head of SEM.
Hubert Jeżak w Codemedia odpowiedzialny jest m.in. za strategiczne planowanie i nadzór nad realizacją kampanii SEM oraz ich analizę. Jest on również wsparciem merytorycznym dla całego zespołu. Ponadto, do jego obowiązków należy rozwój oferty Search i Social Ads domu mediowego.
Hubert Jeżak w swojej karierze pracował przy wielu zróżnicowanych projektach – od prowadzania działań wizerunkowych dla marek FMCG, świadomościowych i sprzedażowych dla automotive, kończąc na typowych kampaniach efektywnościowych dla linii lotniczych, biur podróży czy finansów i ubezpieczeń.
Pracę w mediach zaczynał w 2008 roku w Media Contacts (obecnie Havas Media). Przez pierwsze 5 lat pełnił funkcję specjalisty SEM, cały czas doskonaląc swoje umiejętności. W 2014 roku objął stanowisko szefa zespołu specjalistów i kreował strategię rozwoju całej komórki SEM/SEO. W 2017 roku stanął na czele konsultantów SEM w Accenture, gdzie zajmował się analizą i budowaniem strategii dla jednej z marek samochodów osobowych i dostawczych.
W 2018 roku uruchomił projekt charytatywny związany ze szkoleniami z Google Ads i Grants dla organizacji pozarządowych i pożytku społecznego (NGO).
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...