Hubert Jeżak odkrywa tajniki SEM przed NGOs
Hubert Jeżak, Head of SEM w Codemedia, kontynuuje charytatywny projekt szkoleń z Google Ads i Grants dla organizacji pozarządowych i pożytku publicznego. Najnowsza edycja warsztatów odbyła się 11 czerwca br. w siedzibie Codemedia. W spotkaniu wzięła udział Fundacja Łąka.
–W praktyce oznacza to, że organizacje pożytku publicznego mogą otrzymywać od Google 10 tys. USD miesięcznie do przeznaczenia na reklamę w wyszukiwarce Google. To doskonała okazja na wykorzystanie potencjału reklamy Google Ads do promocji swoich działań statusowych, pozyskiwania darowizn, a także zainteresowania potencjalnych wolontariuszy i darczyńców. Niestety wiele podmiotów non-profit nie posiada wiedzy na temat kampanii SEM w internecie i nie potrafi skorzystać z platformy Ads, przez co traci przyznany grant – Hubert Jeżak, Head of SEM w Codemedia
-Kurs Huberta Jeżaka to dawka wiedzy i umiejętności, które z zupełnego laika w jeden dzień robią osobę zdolną samodzielnie ustawić jakościową reklamę swojej organizacji. To naprawdę dużo, zważywszy na to, jak skomplikowane i zmienne są wymagania Google Ads. Naszej małej fundacji nigdy nie byłoby stać na komercyjne szkolenie na takim poziomie oraz skrojone na miarę naszych potrzeb. Dlatego nie możemy wyjść z podziwu, jak genialnym i wartościowym pomysłem jest ten warsztat – Agnieszka Nowak, Fundacja Łąka