Huawei wystartował z kampanią reklamującą fotograficzny smartfon P30 lite

Informacja Prasowa - 31.05.2019
188

Huawei wystartował z kampanią reklamującą fotograficzny smartfon P30 lite

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa najmłodszego modelu z serii P30 – Huawei P30 lite. Działania obejmują pełen zakres nośników, w tym telewizję, i są skierowane do konsumentów, którzy poszukują stylowego, zaawansowanego technologicznie urządzenia z potężnym aparatem fotograficznym w przystępnej cenie.

Celem kampanii P30 lite jest dotarcie do osób, którym zależy na telefonie oferującym doskonałą jakość zdjęć oraz szeroki wybór zaawansowanych efektów artystycznych. P30 lite, choć jest „najmłodszym” modelem fotograficznej serii P30, oferuje szereg innowacji fotograficznych z wyższej półki i jest dostępny w rekomendowanej cenie 1599 PLN.

W ramach kampanii reklamowej przygotowano 15-sekundowy spot telewizyjny, w którym prezentowane są najważniejsze cechy telefonu: potężny 48MP obiektyw główny, obiektyw szerokokątny oraz 24MP aparat selfie. Emisja spotów telewizyjnych P30 lite ruszyła 30 maja. Kampania obejmuje również radio, kanały offline oraz digital. W key visualu kampanii pojawia się też ambasador marki Huawei w Polsce – Robert Lewandowski.

– Seria Huawei P30, w skład której wchodzą trzy modele: P30 Pro, P30 i P30 lite, cieszy się ogromnym uznaniem wśród ekspertów z branży fotograficznej na całym świecie. Pokochali ją też polscy konsumenci – dynamika sprzedaży zaskoczyła nas, oczywiście pozytywnie, i głęboko wierzymy, że dzięki kampanii reklamowej najmłodszego modelu serii – P30 lite, osiągniemy świetne rezultaty– powiedziała Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital Huawei CBG Polska.

Comments

comments

188
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...