Huawei i Costa Coffee ogłaszają współpracę

Jerzy Ciszewski - 15.12.2018
89

Huawei i Costa Coffee ogłaszają współpracę

Innowacyjne smartfony w towarzystwie pysznej kawy.
Huawei i Costa Coffee ogłaszają współpracę

14 grudnia 2018 – Huawei, drugi największy na świecie producent smartfonów, oraz największa w Polsce sieć kawiarni Costa Coffee rozpoczynają unikalną współpracę. Od 17 grudnia goście odwiedzający cztery warszawskie kawiarnie Costa Coffee będą mogli poznać innowacyjne rozwiązania w tabletach oraz smartfonach Huawei, na przykład sprawdzić jakość zdjęć wspomaganych sztuczną inteligencją, relaksując się przy aromatycznej kawie. Projekt ma charakter pilotażowy i jest pierwszą tego rodzaju współpracą podjętą przez producenta elektroniki użytkowej i sieć kawiarni na polskim rynku.

Współpraca Huawei i Costa Coffee rozpocznie się w najbliższy poniedziałek, 17 grudnia. W czterech kawiarniach w Warszawie – Costa Coffee Krakowskie Przedmieście, Costa Coffee Plac Trzech Krzyży, Costa Coffee Radiowa i Costa Coffee Rakowiecka – pojawią się stoliki ekspozycyjne z urządzeniami Huawei. Goście kawiarni będą mogli poznać przedpremierowo, jako jedni z pierwszych w Polsce, nowy smarfton Huawei P smart 2019. P smart dedykowany jest młodszym klientom, poszukującym świetnie wyglądającego i solidnego telefonu z obsługą płatności zbliżeniowych. Obok smartfonów, na kawiarnianych stolikach eksponowane będą cieszące się już dużą popularnością w Polsce tablety Huawei MediaPad M5 10. Goście odwiedzający kawiarnie będą mogli też skonsultować swoje pytania dotyczące urządzeń z pracownikami Costa Coffee, przeszkolonymi przez ekspertów Huawei.

– Współpraca z Costa Coffee to wyjątkowy dla Huawei projekt marketingowy. Chcemy tworzyć nowe przestrzenie, w których konsumenci mogą doświadczyć naszych produktów. Kawiarnia kojarzy nam się z chwilą wytchnienia, przyjemności, ze spotkaniami z przyjaciółmi. Razem z Costa Coffee widzimy również potencjał we współpracy z influencerami z #TeamHuawei. Planujemy unikalne spotkania dla gości kawiarni z twórcami współpracującymi z naszą marką – powiedziała Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska.

– Zależy nam, aby Costa Coffee była miejscem otwartym dla wszystkich – wielbicieli kawy, miłośników towarzyskich spotkań, jak również indywidualistów czy pasjonatów nowinek technologicznych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, podjęliśmy współpracę z marką Huawei. Dzięki temu odwiedzający nasze kawiarnie będą mieli szansę na chwile niezwykłych, kawowych doznań przy jednoczesnym testowaniu nowości tej marki – dodaje Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Europe.

W ramach współpracy Huawei i Costa Coffee, goście odwiedzający wybrane kawiarnie w Warszawie będą mogli przetestować smartfon P smart 2019 oraz tablety MediaPad M5 10. Huawei P smart 2019 to wydajny i przystępny cenowo telefon, który oferuje rozwiązania urządzeń klasy premium. Smartfon został wyposażony w podwójny aparat, wspomagany przez sztuczną inteligencję, co umożliwia wykonywanie zdjęć w bardzo wysokiej jakości. Pamięć 64 GB pozwoli zapisać tysiące zdjęć wyróżniających się wysokim poziomem detali. W telefonie zastosowano pojemną baterię 3400 mAh oraz najnowszy system operacyjny Android 9.0. Urządzenie cechuje stylowy design i będzie dostępne w dwóch wariantach kolorystycznych – czarnym oraz niebieskim „aurora”.

Huawei MediaPad M5 10 to nowoczesny tablet, który wyróżnia się bardzo dobrymi głośnikami Harman Kardon oraz wysokiej jakości dźwiękiem. Wyposażony jest w baterię o pojemności 7500 mAh, która umożliwia długi czas pracy, a w razie bliskiego jej rozładowania z pomocą przychodzi funkcja szybkiego ładowania typu Quick Charge. Urządzenie jest dedykowane osobom, które chcą oglądać materiały video w dowolnym miejscu w jakości zbliżonej do tej oferowanej w kinie.

O Huawei Consumer Business Group

Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie – awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group – odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym, a także rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei CBG dostarcza najnowocześniejsze technologie i usługi klientom na całym świecie.
Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/

qrf

Comments

comments

89
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...