HOUSE OF ASIA stawia na strategię od H2O Creative

Informacja Prasowa - 14.03.2019
126

HOUSE OF ASIA stawia na strategię od H2O Creative

HOUSE OF ASIA stawia na strategię od H2O Creative

W ramach podjętej współpracy, H2O Creative odpowiedzialne jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii pozycjonowania marki House of Asia na polskim rynku. Współpraca obejmie przygotowanie: strategii komunikacji, identyfikacji wizualnej, KV oraz kampanię w kanałach: TV, Digital oraz Social Media. Dodatkowo agencja na potrzeby projektu przeprowadziła profesjonalną sesję zdjęciową i filmową.     

Celem działań agencji jest stworzenie ram do funkcjonowania marki na rodzimym rynku i dostosowania jej kodu komunikacyjnego do nowego odbiorcy. Agencja została wyłoniona na podstawie rekomendacji

– Cieszy nas, że marka House of Asia powierzyła nam tak istotny projekt do realizacji. To także kolejne działania z kategorii brand building, które koordynuje agencja. Jesteśmy partnerami dla naszych klientów i podchodzimy do każdego tematu holistycznie, oferując im nie tylko bieżącą obsługę marketingową, ale także rozwiązania głębszych problemów wizerunkowych, czy wzmacniających ich pozycję na rynku. Dzięki temu możemy pochwalić się unikatowym doświadczeniem, które jest poszukiwane w branży i wyróżnia nas na tle konkurencji – podkreśla Marcin Maj, Business Development Director & Partner w H2O Creative.

– House of Asia to marka o ogromnym potencjale, za którą stoi kilkadziesiąt lat tradycji i zaufanie konsumentów. Widzimy ogromną potrzebę komunikacji do nowej grupy odbiorców, by w pełni odpowiedzieć na oczekiwania zmieniającego się rynku. Szczegółowa analiza i trafne zmapowanie nowych wyróżników marki przez H2O Creative przekonało nas, że oddajemy ją w doświadczone ręce. Wierzymy, że wspólnie uda nam się na nowo zbudować atrakcyjność marki i wzmocnić jej pozycję  – podkreśla Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu.

House of Asia to specjalistyczne serie pozwalające na własnoręczne przygotowanie przysmaków kuchni: japońskiej, tajskiej i chińskiej.

Comments

comments

126
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...